czwartek, 8 lipca 2021

♥ Coś w odskoczni od Awatarii ~ Minecraft i moja działka na MineFox.pl~ ♥

Cześć misiaczki! ♥ Chciałabym dziś zaprezentować Wam moja działkę na dość znanym serwerze Minecraft - MineFox, którego byłam moderatorką przez miesiąc. Byłam na randze Policjantki, dostałam się wtedy 23.12.2020 roku w rekrutacji grudniowej, niestandardowej oczywiście. Po miesiącu zostałam zdegradowana za niekompetentne sprawowanie obowiązków Moderatora. Faworka byłego chłopaka, i za to żałuję, nie pilnowanie chatu, afk i inne różne pierdoły. Pamiętam, jak płakałam za ranga i mszczę się do teraz za tego degrada od pół roku. Nie tylko na tych, co mnie zgłosili, ale też i na tych, co byli przeciwko i w ogóle na każdym. Teraz przejdźmy do sprawy z działka. Mam 4 działki, wiec będą 4 posty z tej serii. Zaczniemy od pierwszej, działki są w remoncie, jedna była skończona, ale poszła do remontu za namową paru osób. A wiec, o to moja pierwsza działka :







A o to działka z lotu ptaka :


Jest ona fioletowa, miała wyglądać podobnie do innej działki, jednakże znowu osądzono mnie o kradzież paru elementów z działki. Dlatego działka prezentuje się tak. Przy działce pomagało mi ponad 5 osób, którym dziękuję za pracę nad działką. Zapraszam do oceniania!

Także, to tyle, ja Was żegnam, pozdrawiam i życzę miłego dnia! ♥~~

Pozdrawiam,

Izabela.

2 komentarze:

  1. Hejka. Masz potencjał, ale radziłabym zmienić kolor liter na jaśniejszy może nawet i biały, bo tak to się źle czyta cały post. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejka, dziekuje za rade, ja rowniez pozdrawiam. ^^

      Usuń

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.