sobota, 4 stycznia 2020

🥀 Jestem Izabela - Czyli JA i ludzie z Minecraft.... 🥀

Oh.... Witaj widzu już w nowym roku... Chciałabym z Wami porozmawiać o moim zachowaniu... Chyba widać, że jestem wredna. Moglam stać się wredna w każdej chwilii, ale to nie tak... To przez moje życie realne i moją klasę taka jestem. Próbowałam zrobić wszystko, by mnie przepisali z innej szkoły lub klasy. Ciągle płacze przed ekranem telefonu lub laptopa. Może jestem wyrzutkiem dla innych, ale nie miejcie na mnie za złe. Zamiast wyżalać się na postach na blogu, wolę wziąć malutki kawałek kartki i swoje przemyślenia przelewać na papier. Nie zrozumcie mnie źle, ja od 7 roku życia byłam gnębiona, a w sumie... Kto by chciał słuchać moich przemyśleń.... Teraz mam chore lewe oko, nie przesiaduje tak... Ja tylko chce, by ktoś mnie wkońcu zrozumiał i mnie zaczął wspierać. Ja wiem, że to może być dla wszystkich trudne mnie zrozumieć. Każdy może starać się mnie zrozumieć, to nie jest łatwe. Ale każdy w życiu popełnia błędy, kto by nie popełniał. Teraz nie mam ochoty pisać tego bloga, ale ja potrzebuję przerwy. Muszę skonczyć z tym wszystkim. Od wieku 12 lat mam starszne myśli samobójcze, ale myślę, po co to robić ?? Żeby ludzie się ze mnie śmiali ?? Żeby mnie krytykowano ?? Żeby nazywali mnie atencją ?! Po co to komu ?? Nie róbcie tak, nie zmieniajcie się, żyjcie jak Wy chcecie, bo to Wasze życie i to Wy decydujecie co z nim zrobicie. Mi tak szczerze jest przykro, że mnie obrażaliście. Nie można tak robić. Hejt nic nie pomoże. Ja się uspokoję, zrobię sobie przerwę z Internetem jeśli wogóle dam radę. Hyhy, to koniec posta. Pozdrawiam.

~imxxbbabygirl

7 komentarzy:

  1. Naprawdę odgapiłaś nawet mój post o moim zachowaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisałam tylko swoje przemyślenia. Przecież to też JA byłam dla WSZYSTKICH żałosna swoim zachowaniem.

      Usuń
  2. Zróbcie coś z tym blogiem, bo nie da się tu nic przeczytać. CZARNE LITERY NA CZARNYM TLE!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ''Od wieku 12 lat mam starszne myśli samobójcze, ale myślę, po co to robić ??'' ANI MI SIĘ WAŻ TAK MYŚLEĆ!

    OdpowiedzUsuń

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.