środa, 15 stycznia 2020

😈 Ja, Izabelcia - Największy szach mat MC, złodziejka chłopaków, czy manipulatorka ?? - Czyli pojebanie zazdrosne zachowanie ludzi XDD 😈

Dziś nie zbyt miły post. Nie zamierzam się nawet tłumaczyć, dlaczego mnie tu nie było. LUDZIE MAM SWOJE PRYWATNE ŻYCIE, a wiecie jakie było trudne odzyskania dawnego chłopaka ?? Tak, bo jakaś dziewka musiała być pierwsza, noi tak. Każdy teraz mnie pyta, co się ze mną dzieje ?? A co ma się dziać ?? Nic. :") Weźcie się trochę zastanówcie, a nie pytacie i wgl. Po raz pierwszy jestem dla Was chamska. Ale dlaczego ?? Wyobraź sobie to. Jestem tylko człowiekiem i lubie być chamem. A tak szczerze, jestem chamska od 6 klasy podstawowej. I nie zamierzam się zmieniać, jestem taki wredny puszek Izabelcia. ;3 Jestem sobą, nie muszę wcale udawać kogoś, kim nie jestem. Okej, to wracamy do tematu. W końcu odbiłam jej chłopaka, bo go kocham bardzo... A pozatym nie pasowało to do tego wszystkiego, czułam się zazdrosna i jednocześnie dziwnie. Wszystko wynikało z zazdrości o tego chłopaka. Pozatym, wyciszyć się umiem, ale to zawsze ktoś mnie uspokaja, np mój najlepszy przyjaciel, piszę z nim każdego dnia po kilka godzin, poprawia mi chumorek, potrafi pocieszyć oraz uspokoić i rozmieszyć. Jest dobrym człowiekiem, super przyjacielem, i nigdy drugiego takiego nie znajdę. Dobra nie pierdolę głupot, tylko piszę dalej. No to tak, w takim razie co z tym moim związkiem ?? Otóż ten chłopak, z ktorym obecnie jestem zerwal z tą chamską dziewczyną, ponieważ MNIE wyzywała, a to dlatego, bo nigdy nie miałam z nią zgody. Uhhh... Szkoda tylko, że ten chlopak zauważył coś u mnie dopiero po zerwaniu... Ja się spinałam, nie chciałam tego mówić. Ale nalegli mnie przyjaciele i on. Powiedzialam to. Był w szoku. Nie wiedziałam, czy odrzuci, czy nie. Następnego dnia na discordzie, napisałam to w końcu przy wszystkich. I zostaliśmy parą. No ale ta szmata i jej sis.... Chcą nas rozdzielić. Jedna mówi, że yhm... Rozwaliłam związek, a go wyzywają, że zerwal z tą dziewczyną, ale no wyzywala mnie, miał to ciągnąć dalej ?? Nie dziwie mu się. Dobra. Teraz tak. Nowy wygląd bloga, nie wiem kiedy się pojawi, ale pojawi. I chcę Was przeprosic za ten wstęp. Mi już nic na uspokojenie chyba nie pomaga. ;D Papatki !!!

~imxxbbabygirl

8 komentarzy:

  1. To ma być blog o awatarii i muzyce disco czy też o twoim żenującym życiu prywatnym? Bo kogo obchodzi komu odbilas chłopaka.Dziecinada

    OdpowiedzUsuń
  2. czas na muj ruh szah mat oo ! * szczela z gumowego fjuta *

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejka, nigdy nie czytałam twojego bloga i jestem zdezorientowana twoim wpisem, który ma ludzi przyciągać do niego to ich będzie odstraszał. Nie mam bladego pojęcia jak się czujesz, ale lepiej nie publikuj takich prywatnych info dla całego świata, bo nie każdy chce to czytać. Po drugie poćwicz ortografię, każdy jest omylnym człowiekiem, ale dla twojego dobra poćwicz. Czytaj wpis nic nie dowiedziałam się o Awatarii ani o Disco Polo? Taki był twój zamiar? Jasne, następnym razem jeśli będziesz chciała wyżalić się czytelnikom ze swoich negatywnych emocji związanych z życiem codziennym - popracuj nad zgraniem posta, bo jest trochę chaotycznie napisany. Czytam, próbuję zrozumieć i wspieram. Jedna z czytelników AKI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejcia, pracuję już nad ortografią i pismem od 6 lat. Emocje emocjami, ale to miało pokazać widzom co niektórym, co to znaczy bezczelność obrażania mnie, nie biorę NIC niestety na dystans. Ja też mam uczucia, i wiem, że co niektórzy traktują mnie źle i myślą, że jestem szmatą do podłogi ,,za przeproszeniem''. Dziękuję za komentarz.

      Usuń

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.