piątek, 13 września 2019

Nowy wygląd bloga + Posty będą rzadko ?! - PRZERWA BLOGA ?!

Hejjj !!!!! ♥♥

Jak miło znów się z Wami zobaczyć. ♥♥

Wiecie, że szkoła mnie kiedyś wykończy... :c A co do tego, straciłam wiecie kogo, i mocno to przeżywam... :c  Udało się jednak wszystko wyjaśnić...

Ale nie o tym pościk !!!! ♥

Dzisiaj zrobiłam nowy wygląd bloga, oraz zmieniłam swoją nazwę na bloggerze...

Od dziś jestem imx...izabela !!!! XDD

Dobra cicho nie o tym dzisiaj !!!! ;-;



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Oksyyy, pokaże Wam teraz tło oraz nagłówek:




Tło:




Nagłówek:




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



No więc mam nadzieję, że Wam się podobają zmiany na blogu !!! ♥



Oksyyy, to na tyle mordeczki !!!!! ♥♥



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~



Żegnam się z Wami i papapappapapapap !!!!!!!!! ♥♥




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.