poniedziałek, 30 września 2019

🙂 W październiku zapowiadam coś nowego na blogu :D 🙂

kawaii wave GIF


Tak więc, witam Was kochane skarby. :D



Dzisiaj będę opisywać, co zmieni się w październiku, i co dla Was szykuję...



Także, mogę być trch po załamce...



Zostawię to na koniec....



Otóż, przechodząc do tematu dzisiejszego posta..



Pozwoliłam sobie wprowadzić zmiany w październiku.



Będą one lekkimi poprawkami (najprawdopodobniej zostanie zmieniony motyw) oraz wiele innych, także wyczekujcie. :)



Pozwoliłam sobie także dodać muzykę na bloga, która dostępna będzie dopiero w nowym motywie, ponieważ ten chujowy nie chce mi tego pokazać.



Sry za przekleństwa.. ;/



Dobra wracając do tematu.



Tak jak mówiłam, zmiany na blogu, lekkie poprawki oraz nowy nagłówek i tło, bo ten zrobiłam tymczasowy.



To już wszystko do przekazania.





A teraz wyjaśnię tę sytuację, którą zaczęłam na początku posta.



Otóż znowu ze mną zerwał pewien chłopak... XDD



Tak owszem, miałam nowego, zerwał ze mną po 2 dniach, jprdl, co niby jest ze mną nie tak...



(nie hejtować bo dostaniecie odemnie wpierdol XDD)



Zresztą, ryczałam... Ale mam szczęście, że zakochałam się w moim najlepszym iBFF, którego znam od prawie 2 miesięcy. Może to mnie jakoś powstrzyma od smutku, i będę z tym walczyła.



Nie jestem silna, ale dam radę. Życzcie mi powodzenia. :D



Oksy... Mam nadzieję, że ten post nie pójdzie się bujać i zostanie on zaakceptowany przez Was.



Pozdrawiam S.Valide na koniec. ♥



Nq.

2 komentarze:

  1. Wow, musze cię pochwalić za wygląd bloga. Jest on wreszcie czytelny! ^^ Polecam jeszcze zmienić nagłówek, i będzie git. :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie. :D Wkońcu czytelny. Nie pomyślałam, żeby go zmienić wcześniej. Ale mam nadzieję, że się spodoba. Jutro robię dużo zmian, więc cały blog się zmieni. :)

      Usuń

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.