piątek, 27 września 2019

👻 Zmieniłam nick na awie ?? Blog też się zmieni ?! 👻


Hej skarbki moje. ♥



Dawno się nie widzieliśmy wiem... przepraszam. :(

No moi kochani, nauka mną pomiata, musiałam się oswoić po rozstaniu, i tak mam kompletnie wyjebane na swojego zjebanego byłego. :)

Mam już nowego, więc kochani moi, już nie smutam. :)

A więc dzisiaj zaprezentuję Wam moja nową nazwę na awatarii.

Zmieniłam, ponieważ mój poprzedni nick - Engel Huren, miał tłumaczenie niemieckie ,,Anielska Dziwka''.

A mój nowy został wzięty z piosenki Szpaku, raczej tytułu kochani moi, oraz z pewnej mangi o nazwie ,,Marcowy lew'' (byłam ostatnio w galerii we Wrocku i sobie kupiłam).

A teraz uwaga... patrzcie !!!!!!

























3......



























2....

























































1.......













































I jak wrażenia kochani ?!

Mam nadzieję że dobre i w końcu będę miała lepszą reputację przez ten nick.

Mam nadzieję, że mi uwierzą, że ja to Engel Huren. :)



Kolejne info.

Zmiana na blogu.

Na czym będzie polegać ?!

Dlaczego blog się zmienia ?!



Ponieważ kochani, zmieniłam nick na awatarii, więc blog będzie mieć nazwę ,,Hinata Awataria'' w skrócie HA.

Zmieni się również nagłówek oraz tło bloga.

Tematyka wciąż będzie ta sama. :)

Także spokojnie kochani.



Oksyy !!!! ♥
To na tyle kochani, mam nadzieję, że wierzycie mi, że ja to Engel Huren i, że zmianę bloga też zaakceptujecie.
Dziękuję za poświęcenie czasu na posta.
Pozdrawiam Sułtankę Valide na koniec. :)
Do zobaczenia!




2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Może i tak myślisz, ale nie jestem dziwką i wiem dobrze, co robię skarbie. Zmieniłam nick, bo widzisz dlaczego. :)

      Usuń

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.