sobota, 21 września 2019

🌽 10 faktów o mnie 🌽

🌟





🌟


Hejoo !!! ♥

Już myślałam, że Wam nic nie napiszę dzisiaj !!

😱


Ale to nieważne XD

Dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć 10 faktów o mnie. ;D

Więc zaczynam !!!!



Fakty:


  • Mam 13 lat.
  • Mam na imię Izka. XDD
  • Jestem głupią osobą, i lubię dużo przeklinać. XDD
  • Byłam dużo razy odtrącona od byłego.
  • Miałam chłopaka, którego dalej kocham. :)
  • Mój nick w grze to: Ɇᵰǥɇɬ•Ħᵿᵳɇᵰ.
  • Jestem strasznie wrażliwą kobietą.
  • Strasznie uzależniłam się od mojego byłego, i posiadam trochę jego wpływu na ludzi i zachowanie. :)
  • Przez 2 lata nie robiłam G. XDD *załamka*
  • Lubię być chamska, i nie raz skrzyczałam swojego byłego. :))


Oksyy !!! ♥ To na tyle !! ♥



Na sam koniec stworzyłam takie skromne zdjęcie:





Pozdrawiam na koniec posta moją przyjaciółkę Domi oraz Sułtankę Valide !! ♥



Bayoo !!!!! ♥


2 komentarze:

  1. Czy ty serio nie widzisz, jak ten blog wygląda, czy co? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę doskonale kochana, coś nie pasuje naprawdę ?? Może Twój wygląda tak ,,aesthetic'', ale mój wygląda normalnie. XDD *jak co ja wiem, co piszę*

      Usuń

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.