piątek, 20 września 2019

✨ Będę po stronie Sułtanki Valide już zawsze ?! ✨





Hejjj skarby moje !!! ♥
Ale ja dzisiaj zadowolona jestem... Ponieważ dowiedziałam się dużo miłych informacji, oraz ulżyło mi trochę po rozmowie z moim byłym. :)
Dzisiaj post będzie o tym, że chcę pozostać po stronie Sułtanki Valide już na stałe.
Wręcz przeciwnie, nie chcę być już za trumną, i dowiedziałam się, że dziewczyny z bloga tzw. *syfu* zaczęły mnie nie lubić, bo wyśmiewałam ich syf. XDDD
A niech mają z swoje idiotki. XDD
Okej przechodzimy do posta kochani !!!



Otóż, nie chcę już robić zadym, wojen, być pośmiewiskiem, wyzywaną, będę broniła haremu już zawsze, nie chcę być tak jak ta szmata trumna, chcę być zwykłą osobą stojącą po stronie haremu.
Może to być lekko śmieszne, wiem, ale będę powoli zmieniać tego bloga na bloga z awatarii, nie na bloga o GL, ponieważ wiecie jak to jest... ;-;
Chyba, że chcecie, żebym dodała jakieś poszczególne posty o GL, bo co niektórych to ciekawi, jak robię pewne oc, i wgl. Także dzisiaj może pojawić się kochani poradnik tworzenia pięknej oc z GL. :D
A jednak ?? Może dzisiaj pojawi się liczba czytelników bloga, bo ja lubię ludzi. ;-;
A tak naprawdę żartuję, bo ja pisząc te ,,lubię ludzi'' trochę przesadzam. XDD
Cicho, to nie ja ! XDD
Dobra, na czym skończyłam ?! A ok już wiem... XDD
Na tym, że pojawią się czytelnicy bloga, do których będzie można dołączyć.
Może również pojawić się muzyka na blogu, i strasznie blog się zmieni, na bardziej pudrowy.
Bo chcę zmienić trochę to wszystko na kolorowego, jasno pudrowego bloga. :D
Bardzo się cieszę, że kilka osób wie o moim blogu, i życzy mi jak najlepiej. ♥
Dziękuję ! ♥





Oksyy.. To już na tyle z tego posta, wiem, krótki, ale widzicie, nie mam zbyt dużo czasu, muszę zrobić pewne zmiany na blogu, także będę bardzo zajęta. :'c



A na razie odsyłam Was do ostatniego filmiku na kanale ! ♥







To na tyle by było. :)



Papapapapa !!!!!! ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.