środa, 18 września 2019

😱 🤞Pare spraw organizacyjnych + Pewna miła niespodzianka dla S.Valide ?!🤞 😱


Hejoo kochani !!!! x3

Dzisiaj piszę tradycyjnie nie ,,ruszoffym'' tylko szarym. :)

Dzisiaj będą to sprawy organizacyjne oraz pewna miła niespodzianka przeprosinowa dla Sułtanki Valide. :)

Także, zacznijmy ! :D



Sprawy organizacyjne:

  • Posty pojawiać się będą raz na tydzień... (Zależy od mojego czasu XD)
  • Gify od dzisiaj będą na początkach posta (Będzie mi bardzo miło, jeśli ktoś mi powie jak się je robi ;-;)
  • Bo ja lubie ludzi ;-; *cicho to nie było celowo XD* Zrobiłam nową sygnaturę ! ♥



A teraz niespodzianka przeprosinowa:


Proszę Sułtanko ! ♥


Oksyy !! To na tyle skarby ! ♥



Pozdrawiam Sułtankę Valide bardzo bardzo ! ♥



Bayooo !!!! ♥


4 komentarze:

  1. Ojej chyba moje twarde serce zaraz zmięknie :D
    Dziękuje za profilówke jest śliczna życzę powodzenia w blogowaniu i dziękuje.
    Ty to za pewne Purple awataria :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to ja Sułtanko. :) Ciesze się, że profilówka się spodobała. :D Włożyłam w nią dużo serca. Ja zawsze będę po stronie haremu, i dziękuję za taki miły komentarz ! :)

      Usuń
    2. Może napisz na awatartii bądz znajdz mnie przez klub i powiedz ze to ty porozmawiamy.

      Usuń

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.