niedziela, 22 września 2019

😑 Dlaczego postanowiłam przestać śpiewać na kanale ?! + Coś ze mną nie tak ?! 😑💖

naruto shippuden GIF


*Ponieważ bardzo interesuję się ostatnio naruto, dlatego postanowiłam dawać tego typu GIFY na początek posta. :)*



Hejoo kochani !!! ♥

Jak tam dzionek ?? ♥ Mi zleciał bardzo dobrze, spędziłam pół tego chumorzystego ranka z Bebejem (moim nowym tak jakby...) na MC, bo było nudno. Akurat mi się nudziło, więc no. XDD

Chciałabym się również odnieść na temat woli hejtu od co niektórych czytelników bloga.

Rozumiem, że chcecie wyrazić swoją opinie, ale w taki sposób ?? ;/

Ale to już nie ważne, pozostawiam to na następny post...

Także.. przejdźmy do konkretnego tematu dzisiejszego posta. ;D



Pewnie po tytule już zobaczyliście, że przestałam śpiewać. Tak kochani owszem...

Przestałam śpiewać, ponieważ miałam hejt przez klasę oraz rówieśników ze szkoły oraz większość na MC się ze mnie po prostu wyśmiewała.

Może, nie mam takiego talentu do śpiewania, ale kochani, przystopuję na tym.

Mojemu byłemu bardzo spodobał się mój śpiew, no tak samo, jak moim najlepszym skarbom z MC, sama nawet na live'ach na ig śpiewałam ludziom.

Ponieważ bardzo chcieli. I nie, że mam coś z głową itd. Po prostu ja kocham śpiewać, ale przestałam to pokazywać publicznie od jakiegoś czasu.

Może teraz kariera w Internecie jest niezbyt bezpieczna, ale dają mi powodzenia do sukcesu. :)

Dlatego zamiast śpiewania, prowadzę bloga o grze, którą kocham i jestem od niej uzależniona. XDD

A kto by nie był w dzisiejszych czasach..

Dobra, przechodzimy dalej, ponieważ nie chcę już tłumaczyć ciągle ludziom, dlaczego przestałam śpiewać.

Przynajmniej już będziecie wiedzieli.



Kolejna sprawa.

Skarby moje kochane. Zauważyliście, że jestem niezbyt oswojona do pisania postów i wgl.

I są także smutne filmiki na kanale.

Jest to spowodowane tym, że mój były chłopak ze mną zerwał, mam z nim dalej kontakt, spokojnie..

Nie pokłóciliśmy się o nic, spokojnie skarby.

Chociaż ze mną zerwał, i tak będzie dalej tym najważniejszym dla mnie...

Przyznam Wam się... Płakałam, jak tylko ujrzałam te okropne słowo w telefonie ,,zrywam...''.

*i to takie użalanie się na blogu XDD, no ku*wa, ale gdzie mam ?!*

Chodziłam po rady także do mojego iBFF, H.T.J, którego już większość osób zna z mojego kanału.

Tak kochani, tak tak..

Chodzi tu o to, że ja już nie mam żadnej motywacji do nagrywania GL, albo pisania bloga o tej wspaniałej grze.. XDD



Oksyy... Mam nadzieję, że jakoś zrozumiecie tę nieobywałą sytuację, którą musiałam przeżyć...

Zresztą, dalej przeżywam, w 7 klasie, kartkówki i sprawdziany...

Jako iż czytacie tego bloga, będę mogła w końcu kiedyś przetłumaczyć Wam mój niemiecki nick.

Dziękuję za poświęcenie czasu na przeczytanie tego ważnego posta.



Dzisiaj pozdrowień nie będzie. Będą w następnym.



To na tyle...



Papa skarby.

2 komentarze:

  1. wez zmien ten szablon bo sie czytac nie da a ja chce czytac co to nowe eeeeee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że może ci się coś nie podobać, sry, mam marnować czas na to ?!

      Usuń

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.