piątek, 31 stycznia 2020

NOWE ZMIANY NA BLOGU + CZY WRACA STARA DOMENA ?!

Ohh... Witaj w tej kolorowy dzień, maluszku. Dzisiaj chciałabym Ci zaprezentować zmiany na blogu. Tak, zmiany. Ale czekaj, na początek powiem Ci od początku wszystko o mnie...

No więc ?? Kim ja jestem ?!

moje zdjęcie z awatarii

Więc... Jestem Iza i liczę już 14 wiosen. Przyjaciele mówią na mnie Vercia lub Nalu. Moimi zainteresowaniami jest czytanie mang, rysowanie, oglądanie anime, kocham anime i mangi, typu tego gry i rysunki, obrazki czy filmiki ! Może Awataria i Minecraft takimi nie są, kocham w nie grać ! W wieku 10 lat chodziłam na taniec, jednak zrezygnowałam, i nawet tego nie żałuje. Jednak od tego czasu, lubię sport, akrobatykę i gimnastykę ! Kocham również bawić się w programach graficznych, ćwiczę to od 4 lat, może nie wychodzi mi to zbyt dobrze, ale zawsze wywnioskuję z tego jakieś miłe doświadczenie. c: Niestety jestem dość chorowita, bo kaszlę, nawet kiedy nie jestem chora. :c Chciałabym to zmienić. Umiem trochę informatykę i podstawy graficzne oraz rozwiązać lekkie problemy w komputerze, ale nie umiem wszystkiego naprawiać, ale się tego uczę, dlatego może pójdę do technikum informatycznego. Nick w Awatarii mam Vanosh, a na Minecrafcie VerrxcktesKey.

Teraz pokażę Ci wszystkie zmiany.

Nagłówek:


Tło:


Dobrze... Więc jeśli już mnie znasz i już pokazałam zmiany, to chyba pora już się z Tobą pożegnać. :c Papa, i do następnego !

~ Izka ( Nalu )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.