wtorek, 28 stycznia 2020

🎿 Nie można opuszczać tego, co się miało lub ma... 🎿

Witajcie po tygodniowej przerwie. Stęskniliście się ?? Bo ja bardzo ! Dzisiejszym postem Was trochę zaskoczę. No ale Izusiu.. To Spooky, więc co Ty masz do pisania ludziom ?? O swoich głupotach ?! Ooo nie nie.. c; No więc ja nie bidu bidu i lecimy z koksem. No więc poruszmy temat, dlaczego odeszłam z blogowania o muzyce ?? Niestety stało się tak, że zaczęłam być hejtowana, z niewiadomego powodu, oskarżali mnie o plagiatarstwo i o kopię. Co niektórzy kazali mi zmieniać nazwę bloga na ,,Mini AKI", kurwa, czy ja zrobiłam ciemny mur z bloga, a potem kopiarstwo AKI ??? Kurwa mać, nie rozumiem.. Odrazu przepraszam za przekleństwa, ale czy tak się da pracować przy BLOGU ?! Nie wiem już. Jestem osobą, co dla każdego jest chamem, bo jej się tak podoba. Dla tych co bardzo lubię i kocham, jestem miła i jestem spoko, więc nie szukam sobie przyjaciół żeby se byli, tylko ludzie chcą mnie poznać. Większość blogerów i blogerek jest dla mnie nie miła. Skoro ONI są nie mili dla MNIE, to JA będę niemiła dla NICH. I nie należy mnie denerwować z umiarem, chyba że uznam to za dystans. Ja nie zamierzam się dla kogoś zmieniać, nie będę miła dla ludzi, dla widzów i czytelników sobie mogę. Koniec udawania miłej przed wszystkimi. Ale z jednej strony mieliście rację. Nie powinnam odrzucać bloga przez hejt i nienawiść. Ale z drugiej strony, powinnam olać hejty no i się tym nie przejmować. Po prostu nie będę dla nich miła. Yhy.. To koniec posta wpadać na plotkę verr na tego mojego bloga, linki macie w widetach. Pozdrawiam.

~imxxbbabygirl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.