niedziela, 13 lutego 2022

♥ Wspomnienia z QOA!! ♥

Hejeczkaa. ;> Piszę tego posta o 23 godzinie, co nie jest w moim typie. Mam jednak wielką nadzieję, że post się spodoba. Dzisiaj troszkę się zabawimy w wspominanie mojego dawnego bloga Qweerty Of Awataria! Teraz pewnie zapytacie, skąd będę mieć zdjęcia, skoro nie mam już tamtych plików po resecie. Aaa. :3 Tu Was zaskoczę kochani! Istnieje coś takiego, jak zdjęcia z poprzednich blogów i z czego tylko chcesz! Można je łatwo znaleźć w opcjach posta czy zdjęć, które chcemy dodać. Choć wątpię, by nikt o tym nie wiedział. No dobrze, nie przedłużając zacznijmy.

Więc tak. Zacznę tu od początków bloga, jako Plotki VerrxcktesKey. Tak! Blog QOA nosił kiedyś nazwę Plotka VerrxcktesKey. A o to zdjęcia z tych czasów! :




Muszę przyznać, na szybko robiłam te zdjęcia. Choć kochałam się bawić w programach graficznych typu Paint czy Pixlr za dzieciaka. Nad pierwszym zdjęciem bardzo się starałam. Drugie ... Bez komentarza. Trzecie, nawet nawet. ^^

Okii, przejdźmy do dalszych zmian bloga :































Boże... Tu się dopiero działo... Po świętach Bożego Narodzenia przemieniłam bloga na Disco Awataria, bo wtedy bardzo kochałam gatunek muzyki techno, electro do 2009 roku. Do teraz kocham i do teraz słucham. Nie nawidzę nowej muzyki. W sumie też zależy od tego, czy jakaś wpadnie mi w ucho. (taka ciekawostka ;D). Grafiki oraz nagłówków nawet nie komentuje... Ten Halloween'owy z fryzurą ślubną.. Te nogi... CO TO DO CHOLERY JEST?!...

Dobra, przejdźmy dalej. Tutaj znowu blog zmienił się na poprzednią nazwę. Chciałam raz odzyskać posty z marca i kwietnia 2019 roku, jednakże usuniętych już postów nie da się odzyskać. Niestety. Ale bym sobie teraz poczytała te głupotki, które pisałam. :3




















Tu już wszystko bez zmian. Moim zdaniem, tu już było lepiej (to był początek 2020 roku). Ale odeszłam z blogowania, bo zostałam znienawidzona. Wolałam usunąć bloga w kwietniu lub maju. Jednak nie mam pojęcia, czy zapisywałam posty na starym dysku. Wiem jedynie, że pliki (wraz ze zdjęciami i postami, tak samo dawny motyw bloga i mam nadzieję, że kody CSS) się zachowały! Z czego się bardzo cieszę.

Ciekawostka : W maju 2020 roku, ponownie chciałam wrócić do blogostrefy, więc założyłam bloga Estetyczna Awataria, którego po miesiącu usunęłam, bo znowu dostałam falę hejtu.

Teraz nie poddałam się i prowadzę TEGO bloga już od roku! Z niewielkimi przerwami... No, ale w jakimś poście wspomniałam, że chciałam ogarnąć życie i sprawy prywatne, po czym zapomniałam o blogu. Teraz mam trochę czasu i mogę poblogować. Mam nadzieję, że wreszcie blog stanie na nogi. Mam nadzieję, że jutro się odezwę, jeśli nie to w poniedziałek (nie obiecuję). To tyle, papa!



dziś podpisze się postem to cuś...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.