piątek, 14 lutego 2020

♥ Najważniejszy Dzień - Walentynki ♥

Dziś są walentynki. W końcu każdy się doczekał. Dla mnie dziś w ten dzień nikt nie istnieje, oprócz mojego chłopaka. Mam nawet plan, co zrobić. Skoro ja i on gramy w MC, to czemu by nie zrobić prezentu w jakiś klockach ?? Wiem, że to dziwne, że poznałam chłopaka przez grę... Ale to nie jest istotne. Dziś chciałabym Wam życzyć szczęśliwych walentynek. Pamiętajcie, że można się pokłócić z drugą połówką... Ale nie doprowadzi to od razu do rozstania. Jeśli druga połówka Cię naprawdę kocha, to będzie z Tobą na dobre i złe. Ja jestem nerwowa dla swojego chłopaka, ale to nie znaczy, że mu to nie pasuje.. Doskonale to rozumie, wie jakie mam czasem sytuacje. To chyba mój pierwszy najszczęśliwszy związek, jaki miałam. Każdy może mieć wady i zalety. Po prostu ludziom pasuje to, ze jestem sobą i nie udaje kogoś, kim nie jestem. Chociaż to kiedyś robiłam, i tak przyznawałam się zawsze do błędu. Dobrze, no więc dam Wam kilka rad, jak spędzić ten dzień. Dziś dla mnie nie istnieje zwyczajny obiad, może jednak zamiast zwykłego obiadu, skuszę się na racuchy z cukrem pudrem i coś ciepłego do picia jak np. herbata, ponieważ kawy nie piję, bo mam dopiero 14 lat. Chyba, że tylko kawa inka. Ale i tak wolę albo gorącą herbatę albo gorącą czekoladę. Może wieczór warto spędzić z drugą połówką ?? Ja niestety nie mam takiej możliwości, pisałam Wam przecież.. Mam związek na odległość. No ale Izusiu, skoro masz związek na odległość.. Może warto w końcu z tą osobą porozmawiać ?? Wiedzieć, że to naprawdę ta osoba ?? Hmm.. A może zaałonić wszystkie okna, zapalić świeczkę i pooglądać seriale na youtubie (nie mam dostępu do netflixa) lub poczytać jakąś ciekawą książkę, chociażby wiedźmina... A nie zawracać sobie d**ę pierdołami, które Cię będą za 5 minut nudziły. Ja lubię być zorganizowana, nie lubię sobie psuć takiego dnia, jak ten. A może by napisać jakiś ciekawy fragment na blogu. Mam dużo pomysłów w głowie. No więc tyle. Jeszcze raz wszystkiego dobrego w tym dniu plotkusie.

~Izka ( Nalu )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.