poniedziałek, 24 maja 2021

♥ Powrót!~ ♥

Piff Paff! ︻デ═一▸ ︻デ═一▸ Cześć kochani! Ale dawno mnie tu nie było. Szczerze? Tęskniłam za tym blogiem. Miałam cos napisać, jednakże przygotowywałam się do jutrzejszych egzaminów. Ale spokojnie, po egzaminach wrócę, i rozkręcę bloga! ♥ A teraz wyjaśnię, dlaczego mnie nie było.

Otóż :

- Miałam swoje problemy na głowie, musiałam jednak jeszcze się przygotować do blogowania,

- Musiałam ogarnąć szkole, jeszcze mi zostało do ogarnięcia, więc nie obiecuję, że posty będą często,

- Musiałam się pogodzić z niektórymi rzeczami, oswoić się, ale jest już dobrze.

To tylko niektóre z powodów. Wróciłam na Awatarię, od Minecrafta zrobiłam sobie przerwę tygodniową. Taka przerwa dobrze mi zrobi. Przez ten czas, chciałam wrócić na Awatarię, jednakże... Gdy tylko czytałam na blogach m.in. Na Fali Awatarii oraz Topkapi Saray Awataria, ze gra została usunięta z NK, załamałam się. Dlatego teraz gram na AvaIdel pod nickiem .izusia. Podobno tez doszły mnie sluchy, ze Awataria ma zostać usunięta tez z FB. Dajcie znać, czy to prawda, czy zwykła plotka. Dopiero, co wróciłam, wiec nie wiem. Będę wdzięczna, jeśli mi napiszecie. Blog na razie zostawiam w takim wyglądzie. Musiałam go odświeżyć, jednak mam problem z dodaniem tła, bo było ono malutkie, jeśli nawet było w wielkich rozmiarach. Chciałabym się również pochwalić niektórymi rysunkami z tableta graficznego :




Także, zostawiam je do oceny. Gdyby ktoś nie wiedział, jak teraz wyglądam na Awatarii, tutaj daje zdjęcie.

Także, to by było na tyle.

Pozdrawiam,
Izabela.

2 komentarze:

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.