czwartek, 25 lutego 2021

♥ Post Powitalny ♥

╰⊱♥⊱╮ღ꧁꧂ღ╭⊱♥≺╰⊱♥⊱╮ღ꧁꧂ღ╭⊱♥≺╰⊱♥⊱╮ღ꧁꧂ღ╭⊱♥≺╰⊱♥⊱╮ღ꧁꧂ღ╭⊱♥≺

Cześć!

╰⊱♥⊱╮ღ꧁꧂ღ╭⊱♥≺╰⊱♥⊱╮ღ꧁꧂ღ╭⊱♥≺╰⊱♥⊱╮ღ꧁꧂ღ╭⊱♥≺╰⊱♥⊱╮ღ꧁꧂ღ╭⊱♥≺


Właściwie ?? Co ja tu robię ??

Założyłam tego bloga, ponieważ po ponad pół roku nieobecności i całkowitego braku aktywności na blogostrefie Awataryjnej, bardzo chciałam powrócić do blogowania. Na początku nie miałam kompletnego pomysłu na nazwę bloga, na wygląd. W końcu wszystko zaczęło się układać, kiedy opuściłam Awatarię i zajęłam się graniem w MC, LOL'a czy też zajmowanie się prywatnym sprawami jak np. hobby, nauka itp. Wtedy właśnie wynalazłam i nazwę, i wygląd bloga. Stąd też nazwa AwatariaaaSW (Awataria Stormi World, tłumaczenie : Awataria Świat Stormi), w którym również miała się pojawić ,,Le pays des licornes'' (tłumaczenie : Kraina Jednorożców). Więc wyszła Kraina Pikachu i Jednorożców. Więcej o blogu dowiecie się tu : O blogu.

Kim ja właściwie jestem ??

Eh.. Długa historia.. Byłam rozpoznawalna na blogu Qweerty of Awataria. Tak, dobrze wiecie. Jestem Izabela, kiedyś 13 latka, a teraz mam prawie 15. Zmądrzałam, mam nadzieję, że tej samej sytuacji nie będzie. Przestałam robić głupie rzeczy. Teraz robię o wiele głupsze, ale nie wnikać. 😏 Jednak, zmądrzałam. Jakby... Ja dalej jestem dziecinna, ale czy niedojrzała ?? Z tym się nie zgodzę, bo widać po mnie jakąś zmianę. ^^ Gdyby nie to, że zadaje się z całkowicie innymi ludźmi, nie byłabym taka, jak teraz. Przez toxic znajomości/przyjaźnie/związki niestety taka się stałam. Więc wolałam odejść i ochłonąć niż siedzieć tu na chama i pisać posty bez sensu. W końcu, uciekłam od fali hejtu, od tego wszystkiego i nie zostało po mnie ani śladu. W skrócie, jestem Izabela i będę miała 15 lat. Jestem z bloga Qweerty of Awataria, który został przeze mnie usunięty. Najlepsze jest to, że przez resecik mojego kochanego laptopa, straciłam kopię wszystkiego..

Mniej więcej tak wyglądam/będę wyglądać na Awatarii.
Mniej więcej tak wyglądam/będę wyglądać na Awatarii.

O czym będę pisać ??

No, jak widzicie po całym blogu... Będę pisać o tematyce Awatarii oraz Pikachu. Będę dawała przeróżne wskazówki na temat, jak ładnie się ubrać na Awatarii, jak wystroić pokój itd. Posty mogą pojawiać się raz na 4dni/tydzień. Nie mam za bardzo czasu na to, by pisać posty codziennie. Poza tym, mam również naukę jak i ogromną wadę wzroku, co chyba każdy zrozumie.

╰⊱♥⊱╮ღ꧁꧂ღ╭⊱♥≺╰⊱♥⊱╮ღ꧁꧂ღ╭⊱♥≺╰⊱♥⊱╮ღ꧁꧂ღ╭⊱♥≺╰⊱♥⊱╮ღ꧁꧂ღ╭⊱♥≺

Oczywiście, zachęcam Was do zapoznania się z tymi zakładkami :
Regulamin (to bardzo ważne!)
Oraz...

╰⊱♥⊱╮ღ꧁꧂ღ╭⊱♥≺╰⊱♥⊱╮ღ꧁꧂ღ╭⊱♥≺╰⊱♥⊱╮ღ꧁꧂ღ╭⊱♥≺╰⊱♥⊱╮ღ꧁꧂ღ╭⊱♥≺

Niedługo zostanie wprowadzona muzyczka na bloga. Z góry, bardzo dziękuję, że czytacie bloga!
No więc.. ^^ Ja się z wami żegnam, hihi! ^^

Pozdrawiam,
Izabela.

2 komentarze:

  1. ej fajnie sie to czytało dość :D mam nadzieje ze posty beda czesto

    OdpowiedzUsuń

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.