piątek, 20 marca 2020

🐳 Orki Z Majorka - CZYLI informacje 🐳

No dobra... Teraz na poważnie. Olałam Awatarię i zaczęłam grać w Minecrafta ze swoim chłopakiem i najbliższymi przyjaciółmi. Jednak tam też żadna nowość... Za miesiąc mam urodziny (17.04), nie chciałabym ŻADNYCH wyzywisk, obrażania, kolejnego oskarżania o plagiat oraz psucia mi dobrego humoru w tym dniu. Odezwę się, kiedy tylko będę mogła. Narazie nie nam weny na pisanie postów. Piszę książkę na wattpadzie od kilku tygodni, próbuję zapomnieć o Was i o moim dotychczasowym blogu, który ma masę hejtu, odeszłam z Awatarii. Nudzi mnie już ta gra, niby Awataria jest ,,taka fajna", a ludzie stoją tam jak słupy, które nic nie robią. Ale to nie znaczy, że całkowicie oleję bloga. W kwietniu wrócę, żeby odliczać do moich urodzin. Nie będzie imprezki na Awatarii, tylko na mc, gdyby ktoś chciał wbić, to zapraszam na MineFox.pl (creative 2) o godz 18, (ale wątpie, że ktoś z Was przyjdzie...), gwarantuje, beka w ciul. XDD No ok, więc głupie promowanko. XD przepraszam XD To tyle. Mam nadzieję, że jakoś specjalnie za mną nie tęskniliście.

~ Izka ( Nalu )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.