poniedziałek, 2 grudnia 2019

☃️ Ciekawe stylizacje na zimę ! ☃️

Cześć żabulki ! Dzisiaj postanowiłam napisać post o stylizacjach na zimę... Mam nadzieję, że się podobają i zapraszam do czytania posta ! Na pewno w kolejnym poście zrobię jakiś konkurs. :D A teraz zapraszam do lekturki.


No więc zacznijmy od tego, co może pojawić się w stylizacjach. Mogą pojawić się szaliki, i inne typu tego rzeczy. Więc przestawię Wam wszystkie po kolei.


,,Czarny Urok''

Niby nic w tym dziwnego racja ?? Ale przypatrzcie się dobrze... Hmm... Przecież doskonale widać, że występuje tu czarny pas wiedźmy, buty punk, czarne spodnie z kostiumu żabci, sweterek grace z eventu zimowego 2018 i czarno-czerwony kapelusik śnieżnej baby. To połączenie pasuje do siebie idealnie ! A... Czyli trochę z czarnym przesadziłam.. XD


,,Nietypowe Slowmo''

Em... Czy te okulary z kanarka, buty z kompletu posion kiss,  spodnie z kompletu swag, pas wiedźmy i sweter z kompletu vancouver nie pasują do siebie idealnie ?! Właśnie na takie chłodne dni się przyda !!! Czy czarne połączony z kremowym może do siebie pasować ?! Jasne, że może !


,,Biały płatek śniegu''

Może nie jest to na zimę, ale wystrój na wigilię ?? Będzie pasował w sam raz ! W końcu to święta Bożego Narodzenia... Co roku się odbywają, a noszenie tych samych łachmanów nie jest zbyt dobre. ;/ Dlatego ta stylizacja, może Cię zainteresować i być nawet ją założysz na swoją wigilię ??

Okej kochani ! To na tyle ! W stylizacjach starałam się jak najbardziej odwzorować zimę i wigilię. Spodobał się post ?! Dajcie mi koniecznie znać, a ja się już z Wami żegnam. Miłego dnia. Do zobaczenia !

4 komentarze:

  1. Ten drugi ładny, ale ten pas wiedźmy jest przereklamowany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłam, że przesadziłam z czarnym... XD

      Usuń
    2. W czwartek post o plagiacie i podam Waszego bloga jako przykład (nie w złym świetle, sama zobaczysz) więc nie obrażaj się proszę.

      Usuń

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.