niedziela, 8 grudnia 2019

WSPOMNIENIA Z MARCA 2019 ROKU !!! *TĘSKNIMY :c*

Hejjj !!!
No to więc mi się nudzi i nie chcę mi się pisać na Qweerty uznałam, że wejdę na moją ukochaną Plotkę Verr. Zapraszam Was dziś na posta, gdzie przedstawię moje wszystkie wspomnienia i ukochane filmiki.

Marzec 2019 - Bardzo trudny okres do przetrwania to były czasy, gdzie poznałam hackusia i się w nim Za Bu Ja Łam tzn. zakochałam. No i przeszkoda była taka, że już był zajęty przez cirę (której nie lubiłam, była chamska i wredna), lecz PO czasie rzuciła Kacpra. Myślałam, że będę mieć jakieś szansę u niego... Ale się myliłam, byłam bardzo smutna i zrozpaczona. Jednak kilka dni (czy tam tygodni później) przyznał mi się, że czuje to samo co ja do niego. Ukrywaliśmy się za hotelem ex na MC. Bo właśnie poznałam go na trybie RL. Obecnie nie wiem co się z nim stało, ale bardzo tęsknie za swoim najlepszym przyjacielem... Bo to w końcu najważniejsza osoba w życiu. Pewnie zapytacie, czy mieliśmy gdzieś kontakt ze sobą. Otóż nie kochani. Nie mieliśmy gdzie pisać, jedynie na MC. A ja, że bałam mu się podać chociażby mess, zwlekłam. Halo, ja tu RODO pilnuję. Tak szczerze mówiąc... Dalej go trch kocham, ale dalej mam dobre myśli, że kiedyś będziemy razem ! ♥

Okej !!! To teraz filmiki z tych czasów !!!



Niestety, są tylko 2. Aaa.. Zapomniałam wspomnieć, że o Narkotik kal dowiedziałam się właśnie od Kacperka !!!! :D Super hard bass, polecam. ;p

Pamiętam, jak piliśmy se alko na RL, ćpaliśmy heroinę, amfę itd. Bardzo tęsknie za tymi czasami i mam nadzieję, że kiedyś jeszcze nadejdą.

To właśnie w przełom marca założyłam Plotkę Verr !!!!

Dziękuję za przeczytanie posta i mam nadzieję, że też się cieszycie z tych moich pięknych wspomnień.

Do zobaczenia !!!!

~Izka ( Nalu )

4 komentarze:

  1. Szkoda tylko że ten nagłówek jest zgapiony od tego który dawno przygotowała Trumna dla mnie. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zgapiony tylko zainspirowany, a dodalam tu duzo od siebie. A poza tym Trumna wie o tym naglowku i jej sie podoba. Dziekuje, pozdrawiam.

      Usuń
    2. No cóż, mi było mówione co innego, z góry przepraszam. :P

      Usuń

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.