czwartek, 26 grudnia 2019

😕 Nowy wygląd bloga ! 😕

Czołem, kluski z rosołem... Dziś chciałam zaprezentować nowy wygląd bloga. Dlaczego go zmieniłam ?? Ponieważ bylam hejtowana i tak kurwa będę dalej hejtowana ale w dupie to mam. Debile kurwa ci co hejtują. ;) Więc przepraszam za ten wstęp, ale mnie to wszystko powoli wkurwia. No dobrze. Disco Awataria... Skąd się to wzięło... Hmm... Pewnie się już zastanawiacie dlaczego taki tytuł. Oh, powiedzmy sobie szczerze. Kocham muzykę i odnajdywać nowe dźwięki i dobrą muzykę. Hm... Co by tu jeszcze dopisać ?? Strój został przekalkowany... ;-; Przyznaje sie do tego. I przepraszam. 😂 Dobra Izka z matizka, badz normalna. Dobra. ^^ No więc jak wiecie inspirowałam się czasami hmm... 80 ?? 90 ?? Coś takiego. Lub nawet czasami 09 czy cuś. ^^ Tło wzięłam z anime. Chciałam to upodobnić do lat 90.


Fajnie wszystko ze sobą pasuje. Nic dodac i nic ująć !!! Dziękuję za przeczytanie tego posta, dajcie znać, czy wgl Wam się podoba. Pozdrawiam. 🙂

Ta co zawsze pila najmniej z adm oczywiscie wody Shiperka Verr ツ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.