środa, 11 grudnia 2019

🎆 Najlepsze stylizacje dla chłopców ! 🎆

Dzieeń dobry !!! Dzisiaj przychodzę z postem po długiej przerwie, byłam aktywna na tym blogu: klik. Bardzo Was przepraszam, ale wracam !!!!! 26 grudnia zobaczycie nowe zmiany nachodzące na blogu UwU. Zapraszam !!!

🎆 Najlepsze stylizacje dla chłopców ! 🎆

Nie będą one świąteczne, w następnym poście pokażę Wam takie, które ja wybrałam z konta męskiego UwU. Zobaczmy pierwszą.


Pierwsza stylizacja jest gracza Daniel. Dość fajna, pasuje na imprezę sylwestrową. Bardzo mi się podoba i daje 10/10.


Drugą stylizacją jest gracza Eryk. Jest dość szalona, a właściciel tego ubioru naprawdę oszalał z tymi akcesoriami... XDD Moja ocena to 8/10.


I ostatnią stylizacją jest gracza Kacper. Należy do eleganckich, bardzo mi się podoba i myślę, że też zasługuje na takie 9,5/10.

Okej kochani !!! To na tyle !!! Szykujcie się na następne posty, nie będą one często, ale to jest spowodowane zbyt dużą nauką. Dziękuję wszystkim, co czytają i z niecierpliwością czekają na posty, spokojnie jak mnie tu nie ma to jestem na blogu Plotka Verr. Pozdrawiam.

Ta co zawsze pila najmniej z adm oczywiscie wody Izulka <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.