wtorek, 24 grudnia 2019

🎄 Wesołych świąt kochani !!!🎄 + 🎇 Uchwalenie konstytucji Trumienki, Oliwki i Beszamela !!! 🎇

Hejcia kochani !!! Dziś znowu piszę z telefonu.. 😭 Jak widzicie dziś Wigilia i potem dwa dni świąt. Spędźcie te swięta jak najlepiej z rodzinką. Ja mam zamieszanie w rl więc nie wiem z kim je spędze.. Chciałabym Wam życzyć wszystkiego co najlepsze oraz wesołych świąt. Dziękuję wszystkim za ten rok 2019 ja wiem, ze nie ma jeszcze sylwestra !!! Ale chciałam podziękować. Jak myślicie ?? Dostaniecie prezenty ?? ☃️ Ja jestem przekonana !!!

Druga sprawa.

Jak wiecie, wczoraj odbyła się koronacja Trumienki, Oliwci i Beszamela na władców Awatarii z okazji odejścia Valide. Ja im osobiście życzę szczęścia !!! Nowa konstytucja została uchwalona. Została podpisana. No więc cóż. Dziękuję za przeczytanie tego posta niech kazdy wie !!! Pozdrawiam. 🙂

Ta co zawsze pila najmniej z adm oczywiscie wody Iz4_ ♥️

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.