sobota, 14 grudnia 2019

🎀 Informacja + Posty nie będą się pojawiać zbyt często... 🎀

Pewnie każdy z Was czeka na moje kolejne posty... Ale nie mam czasu i chęci do tego. Nazywam się Izabela i napiszę Wam dziś, co zmieniam w konkursie, pewne ważne informacje i że posty nie będą już się pojawiać tak jak kiedyś... Zacznijmy !

🎀 Informacja + Posty nie będą się pojawiać zbyt często... 🎀

Informacja:
Ostatecznie uznałam, że posty będą się pojawiać raz na ruski rok. Nie mam czasu, a po za tym... Pogorszył mi się wzrok, a jeśli jeszcze bardziej mi się pogorszy to będę musiała leczyć operacyjnie, dlatego wolę nie ryzykować. A to, że siedzę tylko 2 godziny na laptopie to nic nie znaczy. No sory, ale mam sobie bardziej utrudnić sytuację ?!

Ogłoszenie:
Wiemy, że mam wadę wzroku bardzo dużą. Ale nie martwcie się !!! 26 grudnia pomimo tego wszystkiego, pojawi się nowy wygląd bloga, a na ruski rok dodam jakiś post z polecaną muzyką, czy coś. Bo to będzie INNA tematyka, INNA metamorfoza i INNE wszystko. A w konkursie nie będzie do wygrania kupon VIP na 5 dni tylko świeczka czy coś.

Dziękuję za przeczytanie posta. Pozdrawiam.

Ta co zawsze pila najmniej z adm oczywiscie wody Izulka <3

4 komentarze:

  1. Zdrowie najważniejsze, jaka tematyka bloga będzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak racja, zdrowie najwazniejsze. Tematyka bloga bedzie o muzyce z lat 80, 90 i z tych czasów 2009 roku. Wygląd też będzie tymi czasami inspirowany.

      Usuń
  2. Może mnie nie lubisz, aczkolwiek życzę Tobie zdrówka! Spędź te święta z rodziną i odpocznij, powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, że nie lubię, bo bardzo Cię lubię. Dziękuję bardzo.

      Usuń

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.