poniedziałek, 23 grudnia 2019

😱 Wracam ?? 😱

Witajcie moje kochane pysiaki !!! OwO a kogo Wy tu widzicie ?? 😱 Tak, to ja Izabela. 😁 W dzisiejszym poście trochę wspomnę o nielicznych zmianach w pierwszy, nie w drugi dzień świąt. Mam juz przygotowany nagłówek wraz z tłem. Mam przygotowane emotki, ktore zmienie na telefonie (w tej chwili tego posta pisze na tel). Nie miałabym wtedy dostępu do wszystkich emotek, bo bardzo ciężko takich na laptopie poszukać, prawda ?? 🤭 Ale nie martwcie się !!! Wracam do Was, tylko dajcie mi troszkę czasu z tym wszystkim, będę aktywna tak jak mówiłam na tel. Na laptopie czasem napisze jakiego kolwiek posta. O ile się na mnie nie obrazicie.. XDD A więc, co u mnie takiego, że zrobilam sb 2 tygodnie przerwy ?? O kur*a... Jak to już jest 23 ?! Dość sporo mnie nie było. Przepraszam za taką nieaktywność, ale wiecie to moje oko tak sprawiło. Nigdy nikomu nie polecam siedzieć tak jak ja przed jaką kolwiek technologią. Wiecie, niedługo zrobię sobię kilka miesięcy bez internetu... Wzrok nie może się pogorszyć. Wiem, że ,,niby" się tym chwalę, ale kochani. Ja chcę tylko mieć pewność, że wiecie o tym dlaczego moja nieobecność może być spowodowana. Dziękuję za przeczytanie tego posta. Pozdrawiam.

Ta co zawsze pila najmniej z adm oczywiscie wody Iz4_ ♥️

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.