niedziela, 1 grudnia 2019

❄ Jak będą wyglądały posty i prowadzenie bloga w grudniu ?! + Nowy wygląd bloga ❄

Czołem kochani ! Niestety, listopad dobiegł końca, a dziś jest 1 grudzień ! To znaczy, że zaczynamy sezon zimowy na blogu ! Dzisiaj opowiem nieco o tym, jak będzie wszystko wyglądać. No więc wiadomo, że przyszedł 1 grudzień. Ale co dalej z blogiem ?! Tego się dziś dowiecie !


No więc zacznijmy od tego, jak będzie wyglądać blog ?? No więc, będzie dominować troszkę zieleni, najwięcej bielu, niebieskiego oraz świątecznego klimatu. ;D Emotki wybierałam sama, ponieważ znowu powiedzą, że odgapiam od AKI... ;-; Nagłówek, lekko inspirowany tamtymi nagłówkami, ale no ku*wa, nie przesadzajmy. Dodałam dużo od siebie ! Tak wygląda nagłówek:


Jak widać, dodałam dużo od SIEBIE, tak jak mówiłam. Postać wyszła mi dość ładna, jak na takie ciemne kolory w nagłówku. Oczywiście pofarbowałam w programie szarfę z eventu 2018, kolczyki z proj., mitenki na ręce z proj., spodnie, oczy i cienie. Cienie wokół postaci wiadomo, że też dodałam.. Inspirowałam się po prostu klimatem świąt. A teraz pokażę tło:


Tu już nie muszę opisywać, bo to zupełnie to samo, racja ?? Tak na waszą korzyść, zmieniłam sygnaturę na wiadomo jaką. c: A teraz żabcie, wiecie jak będzie wyglądać blog ?! No właśnie ! Oczywiście, że świąteczne serie, stylizacje, i wszystko świąteczne... No tak, ale jeśli będzie 29 grudzień (po świętach) będę zmieniała nagłówek na 2 dni na sylwestra ! Zobaczycie jeszcze jaki ! A Wy, jak przystroicie swoje blogi ?! Czy też wpadniecie na pomysł taki sam jak ja ?! A może podobny ?! :D Czekam na Wasze odpowiedzi, a teraz niestety już się z wami żegnam.. :c Do zobaczenia !


6 komentarzy:

  1. Naprawdę nie ma czego się tutaj doczepić. Jest bardzo ładnie.
    Jedynie co to proponuję zmiany fotografii w widżecie Mój drugi blog. Tak aby pasował do kolorku. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za pozytywną opinię. Tak, właśnie planuję to zmienić w niedalekiej przyszłości. :D Również pozdrawiam.

      Usuń
  2. To jest brzydkie!
    1. Jakość wykonania baneru - tragiczna.
    2. Czcionka - fuj.
    3. - Emotki - średnie.
    4. Edit postaci - paskudny.
    Jeżeli nie umiesz edytować postaci to jej nie edytuj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do regulaminu. :)
      Nie chcę tutaj obraźliwych słów !!! :c
      A co ja mówiłam o podpisywaniu się z anonima ??
      A jeśli MOJA praca nad blogiem Ci się na podoba, to tego nie komentu, złe rzeczy zostaw dla siebie. :)

      Usuń
  3. Świetne! Fajnie wszystko ze sobą wygląda. Miłej pracy nad blogiem! /Goidluck

    OdpowiedzUsuń

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.