wtorek, 26 listopada 2019

✨ W grudniu mam inne plany na bloga....✨

Cześć, czołem. Wiem, że miała być przerwa, abym napisała i ogarnęła wszystko na grudzień, ale to już się dziś wszystkim zajmę. Dzisiaj opowiem, jakie plany na bloga będą. Przez grudzień 2019, dalej będzie Qweerty Of Awataria, ale po 29 grudnia, zobaczycie już jakie będą zmiany.


Zmieni się lekko tematyka bloga, nazwa, link i cały wygląd, nie będzie to już żadny plagiat ani kopiarstwo AKI, zobaczycie przed sylwestrem ! Dziękuję za przeczytanie posta. Zapraszam na bloga Plotka Verr klik, niedługo post. Do zobaczenia !

8 komentarzy:

  1. ''plagiat ani kopiarstwo AKI'' - AKI to mój blog i ja nie mówię i nie mam pretensji o to, że kopiujesz i nie musisz przecież usuwać zakładki, bo od nikogo nie kopiujesz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak racja, AKI to Twój blog i to Ty jesteś jego prawną właścicielką, ale to Julka ma ciągłe pretensje, że to od niej kopiuje... I nie wiem co mam zrobić w tej chwili. Pozdrawiam...

      Usuń
    2. Ignore her? Jeny, blogi od zawsze miały zakładki "Konkursy" i to nie jest wcale jej pomysł... xD

      Usuń
    3. Nie, to nie chodzi o zakładkę. Usunęłam zakładkę, bo była nudna i wolę już w postach robić konkursy. Tu chodzi o to, że Julka oskarża mnie o kradzież i papugowanie od niej wyglądu bloga, nagłówka, emotek i reszty. XDD

      Usuń
    4. Wiem, że data, ale miło by było.

      Usuń

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.