niedziela, 10 listopada 2019

🍭 Czasy mnie, jako Menekse... 🍭

Dzień dobry !!! Dzisiaj przychodzę do Was z postem o moim czasach, jako Menekse. Zapraszam więc kochani do czytania !!!
No więc...

🍭 Czasy mnie, jako Menekse... Jak one wyglądały ?! 🍭

Już Wam mówię. Otóż, pogodnie, spokojnie i trochę nudno, nie popierałam plagiatów oraz ciągle byłam zła dla wrogów vd, które są jednak wspaniałymi osobami. Na początek dam Wam zdjęcia, a potem filmiki z yt. A i zapytacie, kiedy byłam Menekse... Byłam ją przez 7 miesięcy w 2018 roku, jednak potem we wrześniu byłam przez chwilkę, ale teraz zakończyła się ta era. Zapraszam do lekturki. Najpierw zdjęcia, potem filmy.

🌈 Zdjęcia: 🌈

Będą tylko co niektóre... Więc przepraszam, że nie ubliżę więcej.



Jeśli ta sukienka będzie dostępna w następnym roku, to ją kupię. ♥ Jest cuudnaa... ^^












Pierwsza, haftowana chustka w paincie.


Tu już wygląd zmieniłam.




A to profilowe kochałam. ♥

Przyszedł czas naaa.....

🍧 Filmiki: 🍧

Co niektóre, będę brała z yt, a co niektóre wgrywała z komputera.







Na dole jest filmik o evencie urodzinowym w 2018 roku.



Okej !!! To na tyle !!! Niestety, miałam strasznie mało filmów w tamtym okresie, bo wolałam granie, a nie kamerowanie. To był również czas, kiedy kochałam się w Havanie, hihi. Spodobał się post ?! Koniecznie daj mi znać, a ja się już z Wami żegnam, do zobaczenia !!! ♥


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.