niedziela, 3 listopada 2019

🍧 Co było przyczyną odejścia z Awatarii ?! 🍧

Witam kochani !!! Dzisiaj opowiem Wam nieco trochę o odejściu, kiedy odeszłam i dlaczego !!! Okej, zapraszam do lekturki. :) No więc:

🍧 Co było przyczyną odejścia z Awatarii ?! 🍧

Już Wam wszystko po kolei mówię. Ponieważ w styczniu byłam strasznie gnębiona, olewałam znajomych, gra mi się nudziła na poziomie. Dlatego postanowiłam, że odejdę. Jednak, w lutym wróciłam na event, a potem zrobiłam znowu przerwę. W marcu wchodziłam, ale tylko, żeby zrobić teledyski, nagrać filmik, czy popisać ze znajomymi i odebrać dzień. A potem, cóż lipa. Odeszłam po prostu bez śladu. Zaczęłam grać w MC i zaniedbywać Awę. No ale, dlaczego ?! Ponieważ jak mówiłam, chciałam aby ludzie o mnie zapomnieli, ale coś mnie ciągło do gry i w lipcu 2019 powróciłam. Teraz bym nie poznała takich wspaniałych ludzi i nie odzyskała kontaktu ze starymi znajomymi, gdybym nie wróciła. :D

Okej !!! To na tyle !!! Mam nadzieję, że zobaczymy się w piątek, a Wy będziecie czekać na posta, do zobaczenia !!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.