piątek, 1 listopada 2019

🌈 Czy jest szansa, że w grudniu 2019 dalej będzie Qweerty Of Awataria ?! + Nowy wygląd bloga ! 🌈

Cześć kochani.
Dzisiaj piszę do Was w takich okolicznościach, że skończył się już październik !!! Pamiętacie może, jak pisałam opowiadanie ?! Ja tak ! No i kochani moi, bardzo i to bardzo blog się zmienił !!!
Ponieważ już nie ma halloween i października, prawda ?? Trzeba to urozmaicić !!! Wiem, że ludziom listopad się kojarzy z ponurą jesienią, ale ja uznałam, że zabarwię bloga inspiracją od pewnego bloga i urozmaicę go tematyką anime, co Wy na to ?! :D
Nie będzie już GIF'ów oraz nie będzie znaczków na postach, bo sprawiało to problem, a również już kończę opowiadanie. Zacznę nowe, lepsze serie, które Wam się naprawdę spodobają !
A teraz przejdźmy do głównego tematu posta ! Otóż, w poprzednim poście przed życzeniami mówiłam, że w grudniu 2019 może pojawić się stary blog... Ale jednak tak kochani nie będzie !!! Jest duża szansa, że Qweerty Of Awataria zostaje z nami !!! Nawet zmieniłam dla Was link. :))
Ponieważ każdy mylił ten blog z gacha life. A ja nie chciałam w taki sposób prowadzić bloga o Awatarii, bo każdy pisał tak: ,,Gacha Life Naszym Życiem - Aka (Qweerty Of Awataria)'', a ja nie chcę do tego doprowadzać !!!
Albo po prostu też myliłam te pojęcia... Ehh.. Ważne, że Wasza głupia autorka poprawiła to, co miała poprawić. :D
Dobrze ! To na tyle, dziękuję za wysłuchanie mnie !!! Bawcie się dobrze !!!
Do zobaczenia wszystkim !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.