wtorek, 19 listopada 2019

🦩 Nowy wygląd bloga + Co ciekawego znajdziecie na blogu ?? 🦩

Dzień dobry ! Witam Was kochani w kolejnym poście, a dzisiaj przedstawię Wam nowy wygląd bloga, ale dlaczego zmieniłam ?! Ponieważ, no nie oszukujmy się, nie róbmy sobie wielkiej frajdy na róż i pudr. No po co to ?? XD Chciałam to urozmaicić dość ciemnymi kolorami, i upodobnić do czasów, takich jeszczeee przed 2019 rokiem, takich dawnych hihi.







Druga sprawa.






No więc, co ciekawego tu znajdziecie ?! Otóż moi kochani znajdziemy tu nowe, odświeżone posty, nową sygnaturę oraz nową tematykę postów ! Cieszycie się, bo ja bardzo. :D Ja mam więcej czasu wolnego (a tak na prawdę je*ana choroba...), więc mogę dla Was pisać posty. Ale muszę i tak zaczynać ogarniać lekcje, a nie zajmować się blogiem, a poza tym założyłam jeszcze jednego bloga tu macie link: klik Nie jest to oczywiście podróba bloga plotki verr, tylko official blog, bo przecież tego przerobiłam co nie ?? To na tyle ! Dajcie mi znać, czy post się spodobał, a ja się już żegnam, papa. :D

6 komentarzy:

  1. Apeluje do ciebie abyś oświeciła Natale z OA że jej nagłówki to dno, a pogrąża się jeszcze bardziej mówiąc o twoich pracach "ciemny mur" nie wiedząc podstawowych wzmianek o grafice komputerowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem.... Ja mam oświecić Natalę z OA, że jej nagłówki to dno ?? Nie będę wyzywała jej na blogu... Swoje złe opinie wole zostawić dla siebie. Owszem, mówi do mnie, że ja niby KOPIUJE z bloga AKI, ale heloł ?! Sama nie wie o podstawach graficznych, a mnie się czepia, ja się tylko inspiruję i kocham czytać AKI, ale nie, że zgapiam... ;-; Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Dodam jeszcze coś. Ja w pracach graficznych siedzę od 2015 roku, sama jako 9-cio latka nie wiedziałam wszystkich podstaw. Ale teraz wychodzi mi to lepiej, no ale nie przesadzajmy, Natalia z OA ma więcej lat ode mnie i nic ,,jak tak uznam'' nie umie, ale QOA już umie poniżyć.... ;-;

      Usuń
    3. Nie chodziło mi o wyzywanie jej, myślałam że nie leży ci to że ktoś wyzywa twoje pracę sama nie mając pojęcia o grafice. Natala z OA siedzi w niej już dosyć długo, a jej nagłówki nie mają żadnego progresu.

      Usuń
    4. Mhm, rozumiem... Więc nie będę jej wyzywała bo wiem, że nawet po dłuższym siedzeniu nad grafiką może nic nie wychodzić, też tak czasem mam.

      Usuń
  2. Zapraszam do współpracy z AKI
    awataria-kraina-inspiracji-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.