czwartek, 14 listopada 2019

🧃 Była bardzo długa przerwa z blogiem... 🧃

Cześć kochani. Wiem, zdaję sobie z tego sprawę, że nie było mnie ponad tydzień na blogu, jestem po prostu w tej chwili zajęta swoim prywatnym życiem, życiem w MC, a poza tym mam inne sprawy na głowie, ale nie mam w ,,czterech literach'' bloga. Także zapraszam do lekturki.
No to..

🧃 Była bardzo długa przerwa z blogiem... No ale dlaczego ?! 🧃

No.. Kochani. Moje życie zmienia się bardzo i to bardzo. Mam naukę, musiałam nadrabiać zaległości ze szkoły, mnie tak choróbsko wzięło, że nie dałam rady z tym wszystkim, musiałam dowiadywać się o lekcje, a poza tym wyznałam miłość pewnemu chłopakowi, który nie odrzucił mnie i z nim jestem. Teraz mam dobry humorek w te zimne, krótkie dni. Ja musiałam się oswoić z tym, że mam nowego fajnego chłopaka, musiałam się przyzwyczaić do mojego nowego nicku na MC, bo zmieniłam konto. A dzisiaj, grając z moim chłopakiem i przyjaciółmi w MC, koło godziny 16, dostałam blokadę do 16.11.19 r. Postanowiłam, że będę przez ten czas grała na starym koncie, VerrxcktesKey, a nie na meekksusss. Bo na meekksusss jestem z tym chłopakiem, ale wie, że ja to VerrxcktesKey, ale dożyję te 2 dni. Już Wam piszę, za co takiego dostałam te blokadę. Otóż, stworzyłam na działce na tabliczkach ,,tablicę głupot'', miała ona wyjawić moje krótkie śmieszne scenki z życia. Jednak pewna adminka servera postanowiła, nie dać mi ostrzeżenia, tylko dać mi za to wszystko po prostu blokadę na 2 dni. A Wy, też sądzicie, że to jest zbyt dziwne, jak na takiego gracza, który może się poprawić, a administracja powinna dać graczom szansę ??
To niestety koniec posta, spodobał się ?! Koniecznie daj mi znać, a ja się żegnam i do kolejnego pościka kochani !!! Do zobaczenia !!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.