piątek, 8 listopada 2019

🍡 Co odwalałam w roku 2017 ?! 🍡

Cześć !!! Zaskoczeni, co ?? Tak, ja również !!! W końcu autorka Qweerty Of Awataria coś wymyśliła i zachęca do czytania !!! A tak na serio, dzisiejszy post poruszymy o tym, co robiłam w wieku 10/11 lat, wtedy był 2017. Okej !!! Zaczynamy !!!
No więc...


🍡 Co odwalałam w roku 2017 ?! 🍡


Otóż moi kochani... Ciężko mi to stwierdzić, co mogłam robić w 2017 roku, bo to było bardzo dawno. Ale zamieszczę Wam screeny z dopiskiem. Zapraszam do lekturki. :)


🍇 Styczeń 2017 🍇


To był bardzo trudny okres do przetrwania.... Wtedy zaczęły się moje wojny z graczami i po raz 2 wstąpiłam do jakiego kolwiek królestwa... A teraz screeny:


Tu byłam Elmaską.. XD Mam również inne zdjęcia, ale nie udało mi się ich znaleść. ;/ Jak coś to zdj z 2016.


Tutaj zostałam Eleyną, córką królowej Sel. (Kurwa, nie mylić Nestii Sel z Sel, bo to zupełnie inne osoby ;-;)


Tu zostałam Kayą Sułtan.

🌈 Luty 2017 🌈


To było zbyt dobre, bo tu dalej byłam Kayą, jednak odeszłam i zostałam Rose. (Kto pamięta to chwała dla niego.) A teraz screeny:


O kurwa... XDD


O kurwa co to jest ?! ;-;


O jezuu... I ta tragedia błagam Was, co ja wtedy odwalałam ?!?!


Tutaj jako anielka Rose.

Tu jako zwykła.


Moja 1 prof


Tutaj też widać, błędy.. :'')


Tutaj wtedy potrzebowałam pozy na baner.


O screen pokoju !!!!!!


Aaa... Tu jeszcze Królestwo Francuskie, błagam, co tu się odpierdalało ?!


Tutaj 1 projekt, błagam, co to jest ?! ;-;

Tutaj, jak odeszłam od vd.


Moja 2 profilówka... O kurwa... Pamiętam, chyba wtedy poznałam wylie ?! Bo tam coś mi w kom tłumaczyła.

🍧 Marzec 2017 🍧


W tych czasach dostałam się do Kr. Ang. Henryka (teraz chyba Oskar z Awy). Screeny:


1 profilówka z tamtych czasów, dość ładna...


Ta też mi ładnie wyszła. :)) Mocne 8/10

 Tutaj jest propozycja wyglądu


Kolejna profilówka


Tutaj chciałam się nadzorować nad pewną prof vd.


Mój paszport. :)


🍍 Kwiecień 2017 🍍

Działo się wiele, ajj szkoda gadać... Byłam wtedy Louisą. Zapraszam do scr.


Zdj z szafy

Prof
 Jak się śmiałam.. XDD


Oooo... A teraz Oliwciu dołączyłaś do Selki... ;-;


Widać, progres.. :'')

To już nie najgorzej

Yyy... Kurwaaa... Co to jest ?! XDD


🍭 Maj 2017 🍭


-nie ma tu nic :c-
-dostałam wtedy karę i nie było mnie miesiąc na awie...-


🦩 Czerwiec 2017 🦩


Tutaj już znowu zaczęłam grać, ale jako Lenka Awataria. Screeny:


Tutaj komuś chyba wtedy wysyłałam...


Nie staranna profilówka...
Widzicie, że tego było mało...

✨ Lipiec 2017 ✨

Tutaj zostałam Mayą u Elki, jednak Samantha córka Elki (najprawdopodobniej konto vd), odebrała mi je metodą na G, DRUGI RAZ !!! Screenshoty:


O fuuu...


O tu już lepiej. Mój paszport hehe. :D


Tu zrobiłam ładną profilówkę.


Tu wtedy dostałam konto, które mam do teraz.

🧁 Sierpień 2017 🧁

-nic tu nie ma :c-

🌈 Wrzesień 2017 🌈

Mam tylko jedno zdjęcie...


Oo... Jak miło... :)) Prowadziłam bloga Czytująca Awataria, którego potem przerobiłam na Awataria Królestwo Inspiracji, a potem go usunęłam...

🍍 Październik 2017 🍍

Tu też tylko 1 zdj, zrobiłam je jak mi się nudziło...


😱 LISTOPAD 2017 !!! 😱

Ten miesiąc stał się po prostu przełomem, po prostu przełomem... :)) Zobaczcie dlaczego !!!!
Screeny:


Po raz pierwszy blogowałam o wrogach vd.


🦩 Grudzień 2017 🦩


A tutaj nwm, dlaczego zrobiłam to... XDD Tej czcionki się po prostu nie mogę doczytać...


Ładna, staranna profilówka.. :))


Wtedy wycięłam zdjęcie, bo potrzebowałam na bloga NKA.




Okej !!! To na tyle. Mam nadzieję, że chociaż trochę Wam ubliżyłam moją historię w 2017 roku, bo nie wszystko tu jest. Spodobał się post ?! Koniecznie daj znać, a ja się z Wami żegnam. Całuski !!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.