sobota, 16 listopada 2019

🍣 Dążymy do celu ! 🍣

Witajcie ! Dzisiaj postanowiłam Wam napisać post na temat wieści z blokady na MC. Pamiętacie może, jak pisałam w poprzednim poście, że 14.11.19 r. zablokowali mi konto meekksusss ?! Tak, dzisiaj, koło 17 postanowię sprawdzić, czy będę mogła normalnie wejść. No więc zapraszam do dalszej części posta !



Otóż. Niby zablokowali mi meekksusss za nieodpowiednie słowa na tabliczkach, ale jaka jest prawda ?! Mój były chłopak, Miki, chciał się zemścić na mnie za to, że uważałam się niby za ,,królową servera'', a ja nie robiłam tego specjalnie, dlatego na działce na VerrxcktesKey napisałam na tabliczkach dla ludzi takie coś:

,,Dajcie mi coś wytłumaczyć. Moje wywyższanie się do Was, miało Wam pokazać, co możecie zrobić z takimi informacjami. I jeśli chcecie, nie musicie się już mną przejmować. Pozdrawiam.''

Jednak, zrozumiałam swoje zachowanie, i przeprosiłam all. Taka 1/3 mi wybaczyła, ale nie wiem niestety, co z resztą. A Wy, jak sądzicie, czy dobrze uświadomiłam all, wywyższając się i uważając się za królową servera ?? Dajcie mi znać w komentarzu, a ja się już z Wami żegnam i do zobaczenia !

NAJNOWSZE INFO !!!

Neola (Nadia z MC) powiedziała mi, że przedwczoraj, ktoś z adminów był bardzo późno na mojej działce i niszczył te tabliczki. Pozdrawiam.


3 komentarze:

  1. Witajcie. Chciałabym zaprosić Was do współpracy z PRAWDZIWYM blogiem Awataria - Kraina Inspiracji.

    awataria-kraina-inspiracji-official.blogspot.com

    Z racji ostatnich wydarzeń proszę także o usunięcie ze współpracy mojego starego (skradzionego) bloga:

    awataria-kraina-inspiracji.blogspot.com

    Od teraz jest on uważany za kopię mojego bloga. Nazwa, wszystkie posty (oprócz tych autorstwa Julii K.) są kopią postów z AKI. Wszystkie zakładki, wyświetlenia oraz inne bajery są kopią bloga.

    Stary 4-letni blog AKI został beszczelnie skradziony, a osoba na nim pisząca - której imienia nie wymienię - NIE JEST JEGO PRAWNĄ WŁAŚCICIELKĄ.

    Dziękuję za uwagę i zapraszam do współpracy.

    OdpowiedzUsuń

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.