sobota, 16 listopada 2019

PLOTKA VERR, ALE W INNYM STYLU PROWADZENIA...

Tak...
W końcu postanowiłam, że coś Wam tu napiszę...






...........................








Hahaha, a tak naprawdę, zaskoczeni, co ?? :D
Tak to ja, Iza z bloga Qweerty Of Awataria !!!
Postanowiłam, że zrobię Wam niespodziankę i zacznę prowadzić drugiego bloga, nie tak jak QOA, ale dość często. :)
Na koniec moje stare zdjęcie z Awy, zapraszam na mój obecny blog !!!

Link: klik


( zupełnie nie mam pojęcia, skąd je jeszcze mam ale cicho XD )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.