sobota, 9 listopada 2019

🦩 Co odjaniepawlałam w 2017, czyli filmy z 2017 roku !!! 🦩

Dzień dobry !!! Witam Was w kolejnym poście, zanim zacznę, powiem Wam coś. Otóż zakładka ,,redakcja'' została zaktualizowana, mam nadzieję, że się cieszycie. Druga sprawa, mam dla Was pewne info. Posty w listopadzie będą o moim dawnym, awataryjnym życiu, a w styczniu o realnym życiu !!! Także wyczekujcie do stycznia. A teraz zapraszam do posta !!!!
No a więc....

🦩 Co odjaniepawlałam w 2017 ?! 🦩

Dobrze. Zacznijmy od tego, że filmy nie będę dawała moje, ale również Julii (najprawdopodobniej Kiry), która wtedy grała w tamtych czasach ze mną. Będę również Wam dawała z którego są miesiąca. Zapraszam do oglądania haha.

🍇 Styczeń 2017 🍇





🧁 Luty 2017 🧁



🌈 Marzec 2017 🌈








🍇 Kwiecień 2017 🍇



Oooo... Jak miło... :))

🍧 Maj 2017 🍧

-tak jak mówiłam, wtedy dostałam karę i nie mogłam siedzieć !-

🍡 Czerwiec 2017 🍡


🍍 Lipiec 2017 🍍


🦩 Sierpień 2017 🦩

-mam tego mało, ale nie chce ujawniać :c-

🧁 Wrzesień 2017 🧁

-niestety, ale też tego nie ujawnię :c-

🍇 Październik 2017 🍇


🍍 Listopad 2017 (przełom wszyskiego !!!!) 🍍
🍇 Grudzień 2017 🍇

(Wszystkie filmy od listopada do grudnia były z yt, ale usunęłam i dodatkowo usunęli kanał: 2023)


Okej !!! To na tyle !!! Ubliżyłam Wam historię, więc łapcie !!! Wszystkiego tu nie ma, więc nie upominać mnie. Spodobał się post ?! Koniecznie daj znać, a ja się już żegnam. Pozdrawiam !!!


4 komentarze:

  1. Aż się dziwie że w 2017 to odkopują jak ona nawet nie gra x dd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa.... Wiem, że nie gra wiem wiem... Ale ja dodałam przypomnienie dla ludzi, których wtedy znałam. :) Aaa.. A co ja mówiłam o podpisywaniu się z Anonima ?! Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Czy mogłabym prosić o współpracę? :) https://mystery-of-awataria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.