sobota, 2 listopada 2019

🧁 Dlaczego postanowiłam powrócić na Awatarię w marcu ?! 🧁

Czołem, kluski z rosołem !!! Dzisiaj będzie to nietypowy post hah. Chciałabym Wam opowiedzieć, dlaczego w marcu 2019 postanowiłam powrócić na Awatarię. :D Zapraszam do dalszej części.
To otóż:

🧁 Dlaczego postanowiłam powrócić na Awatarię w marcu ?! 🧁

Dobrze, już dobrze !!! Już Wam wszystko, po kolei mówię !!!
Ponieważ w marcu 2019 postanowiłam, że pogram trochę w MC na real life, gdzie poznałam Kacperka (H.T.J.), i wtedy zainspirowało mnie to, aby zrobić ludziom frajdę i nagrałam na Awatarii i MC poradnik, jak szybko zarabiać na trybie $ (dolary). To było wielkie, a ludzie zaczęli mnie chwalić. :D A Kacperkowi spodobało się to, że zaczęłam od nowa przygodę z youtubem. Wtedy odzyskałam również kontakt z byłym (tym jeszcze wcześniejszym, zanim Bebejka poznałam). No i postanowiłam, że będę nagrywała teledyski z Awy. A większości, spodobało się. Hah, dziękuję. :D Dobrze, no więc zaczęłam zbierać G na imię, dość długo, ale jednak G wydałam na event. Potem zaczęłam prowadzić tego bloga, jednak miał on nazwę Plotka Verr (wspomniałam dużo razy w postach). Miałam przerwę bardzo długą, i powróciłam do blogowania w sierpniu ! Co również spowodowało, że powróciłam całkowicie w lipcu na Awatarię na stałe ! Teraz, koniec października, porzuciłam MC dla Awatarii ! I tak tu się znalazłam dalej z Wami. :))

Okej ! To na tyle ! Mam nadzieję, że chociaż trochę przybliżyłam Wam moją historię z marca do teraz. :D Pozdrawiam wszystkich i do zobaczenia !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.