niedziela, 13 października 2019

🦇 Co oznacza słowo ,,harukawass'' w reakcji ?? 🦇

halloween dancing GIF

Nie mogę z tego GIF'u, naprawdę... :'D





Hej kochani ! ♥

Dzisiaj nie będzie to notka o opowiadaniu...

Jest to notka wyjaśniająca słowo ,,harukawass'' w reakcjach na posta !!!!!

Ponieważ to większość zaznacza, muszę wyjaśnić o co chodzi.





No więc już tłumaczę, czym jest ,,Haruka'' i czym jest ,,Wass''...





Haruka - Jest to postać z pewnego Anime, ponieważ przeglądałam źródła (typu grafika google itp.), niestety, nie wiadomo mi z jakiego jest ona Anime.



Wass - Jest to dopisek po prostu, żeby nazwa była ,,fajniejsza'' ?? :D Jednak to nie ja jestem autorem tej nazwy.





No dobra, ale skąd wzięło się to słowo !?

Także. Ponieważ mam tt, i nagrywałam do pewnego sounda, właśnie w nazwie było harukawass, oraz profilowe z niebieskimi włosami...

Ja zaczaiłam się, i pomyślałam, że to będzie odżywienie dla mojej biednej smukłej nazwy na Awatarii... XDD

Harukawass w języku ,,Izabelowym'', czyli moim... XDD

Znaczy ono: super, świetne, cudowne, albo zajebiste.. XDD

Żeby było wszystko jasne.





Ok, to tyle, wiem, że krótko, ale to tylko miało być wyjaśnienie słowa w reakcji.

No więc kochani, wyczekujcie do piątku na opowiadanie. ;D

Dzisiaj nie miałam niedzieli wolnej kurwa....

I nie miałam jak napisać...



Do zobaczenia !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.