środa, 30 października 2019

😱 W kim kochałam się przez cały rok 2018 ?! Czy ta osoba zna prawdę ?! 😱

cowboy bebop smoking GIF


Tutaj Vana pali peta. :)





Hej kochani !!!!

Dzisiejszym postem nie będzie to tematyka z opowieścią, jutro napiszę.

A to, że jutro jest halloween, to spokojnie będę mogła zrobić dla Was imprezę. :)

Więc wyczekujcie do jutra do 18 !!!

Jednak opowiadanie pojawi się góra 17.

 To tyle z ogłoszeń. :)





A więc dzisiejszy post będzie dość nietypowy...

Opowiem Wam coś serio niefajnego... ;/

Ponieważ kochani... Muszę Was rozczarować... Otóż, chodzi o to, że przyszedł rok 2018.. I to było dość dawno, bo rok temu.

Poznałam pewnego chłopaka (niestety nie powiem Wam jego imienia).

Jednak mogę zdradzić Wam pierwszą literę jego nicku, czyli H.

W marcu 2018, czy jakoś tak, zaczęłam coś do niego czuć....

Kurwa, miałam problem, żeby z siebie to wydusić i mu to powiedzieć..

Ja nawet się wstydziłam do niego pisać, a teraz wgl się wstydzę... :'))

Niestety... Zakochałam się... Jednak on był zajęty, nie mówiłam mu tego bo nie chciałam mu rozwalić wtedy związku... Bo był zajęty nie ukrywam.

No to ahh... Ja se mogłam tylko pomarzyć o takim chłopaku... Mhm.. Przecież wtedy miałam 11,9 lat (czyli zaraz miałam 12 lat) heloł ?! A 17 kwietnia kończyłam 12, i nie przestawałam o nim myśleć, nie mówiłam też klasie, bo by wygadali... A chodzi tu też o różnicę wieku...

Sory, ale skąd mogłam wiedzieć... Może pamiętacie hm... Menekse ?!

Tak w tych czasach się zakochałam w tym ktosiu !!!!

Heloł, ale ja miałam tylko 12 lat....

Ja wiedziałam i wiem, co to związek na ,,odległość'' , bo byłam przez 2 tyg z takim jednym.

Ale w tym kochałam się rok, czyżby to dziwne ?!?!?

Jakoś w H.T.J kochałam się miesiąc, ale w tym ktosiu rok ?!

Jak ja prosiłam też dużo osób o radę... Pewną Czekoladkę, pewną Justysie... :'c

Nawet Justyna mi nie pomogła !!!

A kim jest Justyna ?! To moja koleżanka z grudnia 2018 roku, znam ją prawie rok. :)

Do chuja, ale ja znam tego ktosia 2 lata heloł !!!!!!!

To już długo kurwa !!!!!!!!!

Dobra Izabela, nie histeryzuj, tylko pisz dalej....

Tak a co najgorsze boję się mu przyznać, że jednak mam na imię Izabela, bo powiedziałam, że mam na imię Roza... Jestem kretynką... XDD

Ale jeśli mu powiem to może zrozumie, że wtedy miałam 12 lat heloł ?! Byłam głupia i zwariowana, a to wynikało od tej chorobliwej miłości....

Do tej pory mu tego nie powiedziałam, bo jest 2019, i u mnie się tak pozmieniało, że ja po prostu....

Mam już kogoś i no.... I nie będę go zdradzać, jednak jeśli znowu się w tym ktosiu podkocham, to będzie już osobista ostateczność i tak będę musiała mu to powiedzieć i koniec kropka.

Ja teraz jestem odważna, przyznałam się swoim byłym i swoim przyjaciołom kiedyś, że się w nich zakochałam... XDD

Heloł, ja nie mam kurwa jakiś 5 lat !!!!!!!

Mam 13,5 debile.. :))

Dobrze.... To powiem Wam może już ten nick..

Otóż nick ma Havan.....

Znacie może taką osobę ?? Jak coś to sama mu to kiedyś powiem....

I proszę abyście nie mówili mu okej... ?!

Prosiłam nawet o radę Justynę, ale sory... Ona nie dała rady mi pomóc...

I proszę nie brać tego posta na bekę.



Okej... Dziękuję za wysłuchanie mnie i mam nadzieję, że dotrzymacie słowa i nie powiecie mu, że się w nim zakochałam... Teraz jak na razie się w nim nie kocham, bo mam już kogoś, ale jakby coś, to sama mu powiem. :)



Pozdrawiam.



Oppaaaaaaaa !!!!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.