sobota, 19 października 2019

🕴 ,,Jak na jednym rozumie, tam na drugim...'' cz.4 🕴

cowboy bebop smoking GIF

Boże ten GIF mi Querts przypomina... XD



Hej kochani !!!

W końcu kurwa, w końcu !!!!!

W końcu mogę się z wami zobaczyć !!!!!!!!!

Kurwaaaaaaaaaa puść to na podwórkachhhh !!!!!!!!

Dobra nie ważne.

Dzisiaj kolejna część opowiadania. Ha myśleliście, że ja sobie odpuszczę pisanie na blogu i opowiadania przez ten zjebany żart ?! Nie, nie kochani. Nie tym razem. :"D

Okej zapraszam do czytania !


,,Jak na jednym rozumie, tam na drugim...'' cz.4



Wstałam dzisiaj bardzo wcześnie, bo gdzieś o 6:45. Od razu się ogarnęłam, coś przekąsiłam i od razu poszłam do szkoły. Querts nie chciał być dziś w szkole. Poszłam sama, unikałam go ! Chciałam przerwy !!!!! Ale w szkole spotkałam Olivię i Julię.

I mówię do dziewczyn:



Vana: Hejoo !!

Julia: Cześć kochana !

Olivia: Hejjj

Vana: Co tam u Was ?!

Olivia: Wszystko w porządku, a tam ??

Vana: Nie najlepiej... Źle się czuję przy Querts...

Julia: Znam Cię jednak od niedawna, ale wiem dużo.

Vana: Julia... Szkoda gadać, co się dzieje..

Olivia: A mi nie powiesz ?!

Vana: A mam Ci mówić ?!

Olivia: Jak chcesz...

Vana: On się ostatnio do mnie tak dobierał, to bolało !!! :"c

Olivia: Vana... Vana... Vana... Spokojnie !!!!!

Julia: Że co ku*wa !?!

Vana: Co ja mam robić....



I nagle przyszedł nowy chłopak do szkoły, który mi się bardzo spodobał, miał na oko jakieś 18 lat.

Także podbiegłam do niego i się przywitałam:



Vana: Hejjj !!!

Yaoi: Hej....

Vana: Jestem Vanessa, a Ty...??

Yaoi: Jestem Yaoi, mam 18 lat... A Ty ile ??

Vana: 17,5, za 4 miesiące kończę 18.

Yaoi: To super ! :D Ejj... Bo jest problem...

Vana: Noo... mów mów...

Yaoi: Kurwa... Nie wiem jak to powiedzieć... Nie mam nikogo w tym mieście z przyjaciół i....

Vana: Może chciałbyś się zaprzyjaźnić ??

Yaoi: Pewnie. :D A spotkamy się dzisiaj po szkole ??

Vana: Jasne, oczywiście..

Yaoi: Dasz rade o 16 ??

Vana: Tak. :)

Yaoi: Okii, to do później, lub do przerwy, paa !

Vana: Papa !!!



Yaoi bardzo mi się spodobał, wyglądał lepiej niż Querts, był przystojniejszy niż ten dupek Querts !!!!!!

Ja już nie kochałam Querts... Zaczęłam myśleć o tym nowym chłopaku...

A co działo się u Yaoi ?! Tak SAMO, spodobałam mu się !!!! Ale on ma szczęście, bo on singiel.

A ja ?! Postanowiłam się wyprowadzić od Querts i przeprowadzić się do Olivii.

Więc, od razu po szkole, wzięłam walizy, miałam szczęście, że Querts wyszedł. Spakowałam wszystko, zostawiłam go bez śladu...

I przyszłam do Olivii, która mnie chętnie przyjęła.. I miałam wreszcie święty spokój.

Potem poszłam na dwór z Yaoi. I tam mu powiedziałam wszystko o sobie, a on o sobie.

Potem zaczęliśmy się śmiać i wgl.

Zamiast spędzania koszmarnego dnia z Querts, to spędziłam świetne popołudnie z Yaoi !

Nie było mi żal i wgl.

Powiedziałam Yaoi wprost...



Vana: Yaoi....

Yaoi: Słucham Cię...

Vana: Bo ja się w Tobie zakochałam, kurwa....

Yaoi: Ja też w Tobie..

Vana: Ale ja mam kurwa chlopaka !!!!! Muszę z nim zerwać.

Yaoi: Spokojnie.. Załatwić to ??

Vana: Fajnie by było... Ja muszę iść pa... :"c

Yaoi: Paa.. :'c



I się przytuliliśmy...

Poszłam do domu Olivii, bo się tam przeprowadziłam.

A tu koszmar... Przyszedł Querts !

I krzyczę do niego:



Vana: Ty debilu jebany, jak mogłeś kurwa, zrywam z Tobą, poznałam lepszego chłopaka !!!!!!!!

Querts: Why ??

Vana: Kurwa spierdalaj, zejdź mi z oczu !

Querts: Dobra wypierdalaj !!!!!



I ostatecznie z nim zerwałam. :)) Pisałam sobie spokojnie z Yaoi. Pisaliśmy do siebie serduszka, i zostaliśmy parą.

I tak zakończył się dzień. :)




Okej, to na tyle, przepraszam, że to takie krótkie, ale no sami widzicie....

Jutro będzie dłuższa, i normalniejsza notka z opowiastki. :D

A ja się cieszę, że kurwa już nie będę musiała myśleć o tym jebanym Querts i Vanie...

Teraz wkracza Yaoi, a już wiecie, o co tu chodzi haha.

Bayoo !! ♥






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.