sobota, 26 października 2019

🎃 NKA żyje dalej ?! Co sądzę o redaktorce, zmieniła się, czy nie ?? 🎃

sad sword art online GIF

Z Vaną mi się to kojarzy...



Hej kochani !!! :D

Wiem, że dzisiaj post miał być o 19, ale muszę to napisać, ponieważ dzisiaj przeglądając internet, zobaczyłam starego bloga, którego prowadziłam z moją dawną iBFF, Wktorią.

A co w tym takiego fascynującego ?!

Zobaczcie sami !



Sami widzicie, że post był napisany w tym roku, w marcu.

Czyli licząc, jakieś 9 miesięcy temu ?!

Tutaj autorka również wspomniała o mnie, ponieważ jak możecie dobrze przeczytać... Jest tam napisane imię Iza, co sygnalizując, że odeszłam z zespołu NKA.

Byłam wtedy pod nickiem xOliwqaa.

Ktoś może mnie wtedy kojarzyć, albo to, że pisałam posty, jak byłam Meneksze.





A teraz druga część posta !

Czy NKA żyje ?!

Z tego co widać, owszem.

Ale czy redaktorka zmieniła się przez rok, od kiedy zamknęła bloga w 2018 roku i powróciła w 2019 ?!

Możliwe, że przez ten rok, coś zrozumiała.

Wtedy pokłóciłyśmy się o to, że ja nie nadaję się na Kalfę.

A ja się sprzeciwiłam i zakończyłyśmy przyjaźń, co spowodowało, że ja odeszłam z roli autorki na rolę czytelniczki.

Tu macie link do bloga NKA: klik


Koniec.



Spodobał się post ?! Dajcie znać, i ja się żegnam !



Opaaaaaa !!!!!!!





PS: Sorki Wika za to... O ile to przeczytasz..


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.