piątek, 18 października 2019

😭 Zajebisty żart naprawdę debile !!!!!! 😭

sailor moon crying GIF

Witam Was w końcu mogę coś dla Was napisać !!! 😭



Dzisiaj stało się to... Słuchajcie.



Dzisiaj weszłam spokojnie na NK, żeby wejść na Awatarię....

A tu kurwa widzę, że ktoś sobie stroi żarty z opowiadania ,,Jak na jednym rozumie, tam na drugim...''

Kto nie widział, odsyłam do etykiety: klik



Chodzi o to, że ktoś wszedł na moje lewe konta z G i przerobił, ŻE TO NIBY Querts....

I tam były jakieś pojebane zdjęcia.... Wersy z opowiadania i wgl....

Ja nie wierze, podejrzewam osoby jakieś, ale kogo to sprawka ?!

Jeśli kogoś podejrzewacie, to napiszcie to w kom okej ?!? Będę wdzięczna... 😭


Bo to serio chore i żałosne, to jest przykre... A te ,,ZBOCZONE'' scenki są chyba powodowane tym, że w opowiadaniu jest miłość ?! No ja nie wiem, no za przeproszeniem ja*ierdole...

Ale spokojnie, nasze kochane opowiadanie będzie z nami dalej, a jeśli ta osoba powtórzy to drugi raz, to dostanie po mordzie i tyle, bo ja nie będę się kurwa poddawać z powodu, że ktoś sobie żarty stroi...


Okej.. To na tyle, i nie pozdrawiam tej osoby. :))


To było chamskie..


Kończymy tego posta i czekajcie do 19 na opowiadanie (tym razem normalniejsze wersy).



Bayoo !!! ♥



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.