sobota, 5 października 2019

🎃 ,,Jak na jednym rozumie, tam na drugim..'' - czyli opowiadanie na Halloween ! 🎃

scooby doo halloween GIF

Także, witam Was kochani czytelnicy, na tym blogu. :)



Dzisiaj będę pisała opowiadanie na Halloween.



Będzie ono strasznie długie, dlatego podzielę je na 5 części.



Pozwólcie, że już zacznę, bez względnego przedłużania. :D





,,Jak na jednym rozumie, tam na drugim...'' - cz.1





Także.. Jestem Vanessa i mam 17,5 lat. Wychowałam się w surowej rodzinie, która mi na nic nie pozwala, a tylko Vana to i Vana tamto. I mam tego trochę dość. Mam najlepszą przyjaciólkę, Anę, która ma jakieś 16,5 lat. Nie powinnam wiedzieć, co dalej mnie czeka, lecz jednak mam kilka przyrzeczeń, które muszą się spełnić ! Nie będę Wam mówić poszczególnych rzeczy. Jestem tylko zwykłą Vaną...  No to, poznajcie moją zła historię...



-Vanessa: Mamo, gdzie są owoce, które miałam obrać ?!

-Mama Vanessy: Vanesko, są w koszyku...

-Vanessa: Ta jasne..

-Mama Vanessy: Marsz do pokoju !

-Vanessa: Miałam Ci pomagać, a Ty mnie wyganiasz !

-Mama Vanessy: Wynocha już !



Wyszłam z płaczem. Dlatego zamknęłam się w moim brzydkim pokoju, który uwielbiałam mimo wszystko, kiedy byłam mała i napisałam do mojej przyjaciółki, Any.



Vanessa pisząc do Any:

-Vanessa: Hejo

-Ana: Cześć, pewnie znowu matka Cię upokorzyła...

-Vanessa: Tak kochana... Co ja mam zrobić ?!

-Ana: Będzie dobrze.

-Vanessa: Nic nie będzie dobrze kurwa !

-Ana: Masz jeszcze Amy, Olivię i Querts...

-Vanessa: Zerwałam z Querts !

-Ana: To już nie jesteście razem ?!

-Vanessa: No nie, dobra ja idę, matka się drze.

-Ana: Okej.. pa..

-Vanessa: Pa.



Tak nie ukrywam, miałam chłopaka o imieniu Querts. Graliśmy razem w ping ponga, gdzie się poznaliśmy.

Niestety, przez niedogadywanie się, zerwałam z nim.



-Mama Vanessy: Vanessa ! *wulgaryzm*

-Vanessa: Czego !

-Mama Vanessy: Posprzątaj górę i dół !

-Vanessa: Eee.. Czego ?!

-Mama Vanessy: Po pójdę po ojca !

-Vanessa: Kurwa, już idę !



Tak, moja mama  wie, że przeklinam, ale mi nie zabrania. Przecież sama do mnie przeklina...

Być może to dziwne prawda ??

Dla mnie niestety nie.

Choć piowinno.... Napisałam do Olivii.



-Vanessa: Hej Olivia, przeszkadzam.

-Olivia: Nie, nie :)



Olivia to moja druga przyjaciółka, którą bardzo lubię, to ją pierwszą poznałam, zanim poznałam Anę.

Jest dość niską blondynką, ma 15,5 lat.



-Vanessa: Możemy pogadać ??

-Olivia: Pewnie, O czym ??

-Vanessa: O mojej matce

-Olivia: A co z nią ??

-Vanessa: Każe mi się ubierać jak chłop, mam tego dość, jeszcze na Halloween chciała mi obciąć włosy.

-Olivia: Za 5 miesięcy kończysz 18, będzie dobrze.

-Vanessa: Miejmy nadzieję, wyprowadzę się od tej wiedźmy jebanej.

-Olivia: Okej, muszę już iść.. Popisz z Querts. Paa...

-Vanessa: Papa. :))



Jak widać, Olivia nie zawsze ma czas. Od razu mówię, że to nie moja wina.

A jak widać, może być to spowodowane, że chodzi ona do 1 zawodowej...

Musi się uczyć, skupia cały czas swój mózg na nauce. Musze się z tym pogodzić.

Postanowiłam napisać do Querts.



-Vanessa: Hej..

-Querts: Miałaś się do mnie nie odzywać...



Querts to wysoki brunet, o pięknych niebieskich oczach, i wgl... Kocha muzykę. Chodziłam kiedyś w jego bluzach...



-Vanessa: Ale mam problem z matką ?!

-Querts: Co ta szmata Ci robi !

-Vanessa: Ciągle się do siebie nie odzywamy, a jak już to musimy przeklinać.

-Querts: Już tam jadę !

-Vanessa: Ok, pa.

-Querts: Pa..



Nie ukrywam, może nie jesteśmy już razem, ale się o mnie martwi, jak każdy były o swoją byłą, cn ??

Nie no może nie przesadzajmy..

Mimo, że zerwaliśmy, dalej się sobie podobamy...



Nagle wchodzi matka do pokoju...

-Mama Vanessy: Kurwa Vanessa, gdzie się wybierasz !

-Vanessa: Na imprezę !

-Mama Vanessy: A idź, wypierdalaj i nie wracaj !



Po raz pierwszy tak zostałam potraktowana przez własną mamę !

Mam tego dość, uciekam !



Po lekkim westchnieniu, spakowałam walizy, i uciekłam z domu !

A co będzie dalej w mojej historii ?! Tego dowiecie się wkrótce...




Okej ! To na tyle !



Mam nadzieję, że spodobało się Wam nowe opowiadanie i przyjmiecie je tak, jak co niektóre nastolatki, mające problemy w domu.



Do zobaczenia ! :))


2 komentarze:

Hej! Cieszymy się, że czytasz tego bloga! Przed komentowaniem przestrzegaj kilku zasad:

- Nie obrażaj nikogo w komentarzach.
- Nie poruszaj tu tematów religijnych/seksualnych itd.
- Nie reklamuj się w komentarzach.
- Masz prawo wyrazić swoje zdanie i opinię, oczywiście bez krytyki i chamstwa.

Każdy wulgarny komentarz zostanie natychmiastowo usunięty.